Aviseringar
Rensa alla

Vad gör jag för fel?


Ämnesstartare

Asså varför slutar killar skriva med mig? De skriver jättemycket i början och sen så slutar de bara efter ett tag. Jag försöker visa intresse genom att skicka snaps men antingen så öppnar de bara eller så svarar de bara stelt. 


   
Citera

Ledsen


   
SvaraCitera

svårt att avgöra utan att veta vad du skriver och så


   
SvaraCitera

Ksk för att killarna inte är intresserade?


   
SvaraCitera

Svårt att säga.. Skriver du för mycket? Är du för på? Sker någonsin några fysiska möten? Det  är lätt att tröttna på skrivande.


   
SvaraCitera

Hur ska vi kunna svara utan att veta något om dig, killarna i fråga eller vad du skriver till dem?


   
SvaraCitera

jakobmiller:
Svårt att säga.. Skriver du för mycket? Är du för på? Sker någonsin några fysiska möten? Det  är lätt att tröttna på skrivande.

+ ni ksk skriver typ ''hej'' ''vad gör du?''  ganska lätt att tröttna då.


   
SvaraCitera

bli väldigt religös så stör det problemet inte dig längre 


   
SvaraCitera

Killar tröttnar efter ett tag :/


   
SvaraCitera

Sixtenmcweed:
Killar tröttnar efter ett tag :/

Inte alla killar. Jag var tillsammans med en tjej o de va hon som tröttnade på mig. Många tjejer jag har försökt med har tröttnat på mig. De inte alltid killar som e problemet. De kan finnas tjejer som också gör problem o de finns killar som gör. Jag var tillsammans med en tjej o vi älskade varandra o sen gjorde jag ett misstag som ledde att vi gjorde slut. 

sessan707997:
Asså varför slutar killar skriva med mig? De skriver jättemycket i början och sen så slutar de bara efter ett tag. Jag försöker visa intresse genom att skicka snaps men antingen så öppnar de bara eller så svarar de bara stelt. 

Men ge aldrig upp. När jag va som dig gav jag alltid rätt men de finns många killar som e players de därför dom inte bryr sig. Men försök alltid ge aldrig upp.


   
SvaraCitera

Krisitan:

Inte alla killar. Jag var tillsammans med en tjej o de va hon som tröttnade på mig. Många tjejer jag har försökt med har tröttnat på mig. De inte alltid killar som e problemet. De kan finnas tjejer som också gör problem o de finns killar som gör. Jag var tillsammans med en tjej o vi älskade varandra o sen gjorde jag ett misstag som ledde att vi gjorde slut. 

 Aa, det har du rätt i. Tjejer kan göra exakt likadant. Säger verkligen inte emot :))) ( lät fett ironisk men d var jag inte )


   
SvaraCitera