jag kan liksom va hur snäll och så som själv och va ungefär som personen som jag chattar med och efter tag utan att jag gjort något så hatar den på mig
jag får en massa hat
jag mår dåligt tack vare det
asså jag pallar inte detta länge till
vad borde jag göra tycker du?
vad skulle du ha gjort?
många säger hela tiden bara vad jag gör fel
det är so att jag alltid göra fel och inte duger åt nåt.
ibland så kan jag ´bara låsa in mig i rummet och tänka och undra om de har rätt onm allt de säger som t.ex. att jag är värdelös och massa sån skit och bara gråter
ibland undrar jag bara vad jag har gjort för fel.
efter bara några månader så hatar mina vänner mig också och jämnt sprider mina hemligheter i lsutet av vänskapen och jag fär även veta tat de gått backom ryggen på mig och snakat en massa skit.
den längsta vänskapen jag har haft är den jag har nu och det är 2 tjejer som är jämngamla med dom så räd att förlora dom också
vad fan har jag gjort dessa människor
jag vet att jag inte duger till något,
så ni måste inte låtsas tycka synd om mig iaf om någon gör det för ni ska inte slös er tid på någon som mig
jag hatar att behöva må så hära
jag har liksom haft det så häre 7 år och jag blir 14 nu i år
ska man må så hära
för mig känns det helt normalt och naturligt att må så här
jag skulle typ kunna bara byta identitet och ge upp vem jag är mitt usende oh göar en ansiktsoperation
vad ska jag göra snälla ge tips
jag får en massa hat
jag mår dåligt tack vare det
asså jag pallar inte detta länge till
vad borde jag göra tycker du?
vad skulle du ha gjort?
många säger hela tiden bara vad jag gör fel
det är so att jag alltid göra fel och inte duger åt nåt.
ibland så kan jag ´bara låsa in mig i rummet och tänka och undra om de har rätt onm allt de säger som t.ex. att jag är värdelös och massa sån skit och bara gråter
ibland undrar jag bara vad jag har gjort för fel.
efter bara några månader så hatar mina vänner mig också och jämnt sprider mina hemligheter i lsutet av vänskapen och jag fär även veta tat de gått backom ryggen på mig och snakat en massa skit.
den längsta vänskapen jag har haft är den jag har nu och det är 2 tjejer som är jämngamla med dom så räd att förlora dom också
vad fan har jag gjort dessa människor
jag vet att jag inte duger till något,
så ni måste inte låtsas tycka synd om mig iaf om någon gör det för ni ska inte slös er tid på någon som mig
jag hatar att behöva må så hära
jag har liksom haft det så häre 7 år och jag blir 14 nu i år
ska man må så hära
för mig känns det helt normalt och naturligt att må så här
jag skulle typ kunna bara byta identitet och ge upp vem jag är mitt usende oh göar en ansiktsoperation
vad ska jag göra snälla ge tips