Aviseringar
Rensa alla

Vad gör jag för fel snygging?


Ämnesstartare

jag har försökt med att ta första steget med den här killen genom att skriva på facebook. Vi snackar då i flera timmar och har inget problem med att hålla konversationen vid liv, han ställer nya frågor och verkar intresserad, driver lite med mig osv. Men han har bara "börjat" med att skriva till mig en gång, och jag vill inte verka klängig så vill helst inte skriva mer. Vi går på samma skola och så, men träffar han typ bara i matsalen och vi kollar aldrig på varandra egentligen, men hans kompisar kollar på mig, eller liksom slänger blicken på mig? ska jag ge killen tid eller, han kanske bara är blyg...sommarjobbade med han i somras men snackade mest med hans kompis, men var snäppet mera intresserad av den här killen så...
önska jag kunde fråga snyggingen vad jag gör för fel.
Dock visste jag inte vilken kategori jag skulle välja, ber om ursäkt för om jag la tråden i fel 🙂

ÄNDRAT 2012-09-10 19:21
Ett problem är också att jag går naturlinjen och han går estet linjen.Och dels att hanär från norge så han bor där halva året.


   
Citera

snacka med honom i matsalen istället för facebook. Fett jobbigt med de som bara snackar med en på facebook och inte irl[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men han hänger alltid med sina kompisar och jag känner han inte riktigt.


   
SvaraCitera

Js, han e nog bara jävligt blyg... Tror att om du åker hem till han och typ sliter av honom kläder och sådär så har han inte så mycket att säga emot om..

Men o andra sidan, hur kul kan det vara att va tillsammans med någon som aldrig vågar ta initiativ? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det är det som är grejen, jag vet inte hur han är utan sina kompisar. vissa blir ju tystare med sina kompisar, andra modigare. jag tror att han är mer framåt ensam , men i skolan går det omäjligt att snacka med han utan dom...


   
SvaraCitera

Fotbollsälskar´n:

men i skolan går det omäjligt att snacka med han utan dom...

Omöjligt att snacka med honom när han inte har sina vänner i sällskap menar du? Jo, det skulle la vara ett gott tecken på att människan i fråga just är jävligt blyg.. Detta bevisar ju att din teori är fel..

Försök hjälpa honom lite till på traven och visa lite mer "närhet" till honom, får du ingen respons då så skit i honom bara.. Har du tur så vågar han visa lite mer balls om ett par månader eller dylikt! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack 🙂 ska kanske hälsa lite på han 😛 men det är i matsalen då han sitter med sina polare och liksom har ryggen till mig. Alla hans vänner vänder sig om och kollar en snabbis,och sedan vänder som tillbaka. Alla utom han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack 🙂 ska kanske hälsa lite på han 😛 men det är i matsalen då han sitter med sina polare och liksom har ryggen till mig. Alla hans vänner vänder sig om och kollar en snabbis,och sedan vänder som tillbaka. Alla utom han?


   
SvaraCitera

Fotbollsälskar´n:

Alla hans vänner vänder sig om och kollar en snabbis,och sedan vänder som tillbaka. Alla utom han?

det betyder att du är snygg och att han är kär i dig.

varsågod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

det betyder att du är snygg och att han är kär i dig. varsågod.

tack så mycket. men så enkelt är det väl inte


   
SvaraCitera

Fotbollsälskar´n:

tack så mycket. men så enkelt är det väl inte

vad har du att förlora? hans kompisar vet förmodligen att han gillar dig


   
SvaraCitera

Tror också han är blyg! Testa att i alla fall säga hej till honom när ni möts, sen snacka om det känns bekvämt. Att hans polare tittar på dig skulle jag kanske tolka som att han har pratat om dig med dem?

Fattar att du inte vill vara den som ALLTID initierar kontakt, han måste ju kunna inleda ett samtal nån gång också. Testa att spela svår på fejan och ge honom chans att skriva till dig först [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Taaack! 🙂

Har inte pratat med han på typ tre dagar, men han skriver ju inte till mig. Helt ärligt tror inte jag han är van vid att ha en tjej som gillar han. Eller så är han bara inte intresserad av mig.


   
SvaraCitera

Fotbollsälskar´n:

Eller så är han bara inte intresserad av mig.

Han e intresserad, och tillräckligt för att alla hans polare ska veta om de.

Om du får ögonkontakt me honom, så le. Skit i om alla stirrar, de e ni som e de viktiga.

Spela lite svårflörtad, me andra ord, låt honom ta kontakt. Men va inte dryg[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessi:

Han e intresserad, och tillräckligt för att alla hans polare ska veta om de.Om du får ögonkontakt me honom, så le. Skit i om alla stirrar, de e ni som e de viktiga.Spela lite svårflörtad, me andra ord, låt honom ta kontakt. Men va inte dryg

Åh tack så mycket![smile]


   
SvaraCitera