Aviseringar
Rensa alla

Vad gör jag när han väljer datorn?


läs en bok eller spamma ungdomar.se


   
SvaraCitera

Är du på något vis tvungen att vara hemma hos honom medan han spelar? Om inte, sluta vara det. Kom överrens om att när ni träffas så umgås ni med varandra och gör saker tillsammans.

Om du av någon anledning ändå måste eller vill vara där när han är upptagen med spelande, gör något själv. Gör skolarbete, läs böcker, laga mat, prata i telefon med folk, se på tv... låtsas som att du är hemma hos dig och gör det du skulle göra om du var själv hemma istället.


   
SvaraCitera

Börja spela samma spel som han gör!:D eller så skaffar du en ny onördig pojke:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt ex satt vid xboxet heela dagarna. Krävde att vi skulle göra något annat med. Han följde med ut med hunden 2 gånger. Så fort vi kom in satte han sig, jag fick laga mat, städa osv (när vi var hemma själva). När jag jobbade, då satt han där, 7 timmar och när jag kom hem fick jag en kram sen var det inte mer med det. Tillslut så sa jag att detta inte funkar, han lovade att bättra sig men så blev det ej.
Jag gjorde slut.

Så kräv att ni ska göra annat, gör slut med han annars. Finns bättre.


   
SvaraCitera

läs en bok. hitta en bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumpa petolvan? [confused]


   
SvaraCitera
blum
 blum

diska hans disk, klia hans rygg, gå och lägg dig och sov en stund eller föreslå snusk.
efter att ha lagt märke till att du sitter och stirrar in i väggen säger han kanske "är det tråkigt när jag sitter här? vad vill du göra istället då?" som om man är dum i huvudet som inte trivs med att göra ingenting och känna sig i vägen. så måste man själv hitta på en bättre sysselsättning som slår att sitta vid datorn, sex funkar som sagt ett tag men sen är man tillbaka på ruta ett.


   
SvaraCitera

Dumpa. Han låter tråkig.


   
SvaraCitera

Dumpa.


   
SvaraCitera

Åk hem och logga in på MSN så att ni kan konversera med varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillduns:

Min pojkvän tycker om att sitta vid datorn och spela, men jag tycker inte att det är så kul. Det är okej att han gör det, men jag vet liksom inte vad jag ska göra då när vi är hemma hos honom. Någon som har förslag?

dumpa honom och skaffa en toffelkille som inte har en egen vilja


   
SvaraCitera

Skaffa dig ett eget liv eller dumpa. Det här är för fan inte kärnfysik? [confused]


   
SvaraCitera