Aviseringar
Rensa alla

Vad gör män när pengarna tar slut?


Ämnesstartare

Män horar ju som bekant inte i samma utsträckning som kvinnor (med hor menas här all sorts hor; vanlig "på gatan", porr, camwhoreande, osv). Så vad gör vi män när pengarna tar slut?

Mina sista stålar ryker snart och jag har ärligt talat inte en aning om varifrån såna där riktiga desperationsslantar skulle kunna komma. Inte soc alltså, utan när man är i samma situation som tjejer som tycker att Max Hardcores kissnopp är enda utvägen.


   
Citera
Ämnesetiketter

svartbyggen[smile]


   
SvaraCitera

ringer pappa[cool]


   
SvaraCitera

Killar kan också hora. Det är inte speciellt ovanligt.


   
SvaraCitera

men annars: www.dykdigfri.wordpress.com


   
SvaraCitera

Stringburka:

Killar kan också hora. Det är inte speciellt ovanligt.

Egen erfarenhet? [wink]

OnT: mamma brukar vara snäll [blush]
dock tar mina pengar aldrig slut, förutom nu i somras då, men nu är jag back on track [cool]


   
SvaraCitera

Crypto:

Egen erfarenhet? [wink]

[blush] kanske lite...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

dykdigfri.wordpress.com

Se där ja! Härlig manlig bra-karl-reder-sig-själv-anda!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Män horar ju som bekant inte i samma utsträckning som kvinnor

Njae tror inte det stämmer riktigt.

http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/160704-fler-man-an-kvinnor-saljer-sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Njae tror inte det stämmer riktigt.

Se på fan.

Konstigt, jag känner inte alls att det någonsin skulle vara ett alternativ. Det går alltid att klara sig, man måste inte ge upp sin rövöppning för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Konstigt, jag känner inte alls att det någonsin skulle vara ett alternativ. Det går alltid att klara sig, man måste inte ge upp sin rövöppning för det.

Nej inte jag heller.
Finns långt fler alternativ innan jag skulle ta den i pastejköket eller svälja någons manjuice.

Nej det känns lite som om många av dessa människor har en ganska vriden syn på sexualitet.


   
SvaraCitera

smsa låna


   
SvaraCitera
smisk

Sälj saker. Allt kan säljas, allt kan köpas. Man kan få ihop ganska bra slantar om man gör sig av med saker man kan leva utan.

Galvmeister:

smsa låna

lol'd


   
SvaraCitera

ringer flickvän.


   
SvaraCitera

Smugglar heroin över till Norge, tänker jag mig. Säljer stulna cyklar på blocket. Rånar Ica.


   
SvaraCitera