Aviseringar
Rensa alla

Vad gör man?


Ämnesstartare

Ponja:

Sedan är faktumet att du är ung och ofta vet du inte hur du kommer tycka och tänka om nått år. Därför är mitt råd att bita ihop och låta tiden göra sitt jobb!

Låter skapligt vist, Får väll ta och pröva det och se vad framtiden har i lager för mig, Tack ännu en gång för att du bryr dig. Jag mår faktist bättre av att veta att någon tar sig tid att hjälpa en patetisk person som mig och att någon faktiskt bryr sig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oppression:

🙂

Inga problem =D Dock får du sluta med att kalla dig själv patetisk [no-no]


   
SvaraCitera
Tyrael

Synd att du mår såhär, tycker du ska tänka positivt och stå ut tills du får flytta hemifrån, för din pappa gör absolut inte det bästa för dig genom att säga så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvär är jag oxo i din situation och jag funderar på självmord men jag har en kortvarig lösning om du vill bygga upp ditt självförtroende. Jag har en skit kul hobby och mitt liv består av thechnoo det bygger lite självförtroende. Jag vet inte om det hjälper dig men skaffa dig någet att länkta efter[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dr smith:

Tvär är jag oxo i din situation och jag funderar på självmord men jag har en kortvarig lösning om du vill bygga upp ditt självförtroende. Jag har en skit kul hobby och mitt liv består av thechnoo det bygger lite självförtroende. Jag vet inte om det hjälper dig men skaffa dig någet att länkta efter

Låter som något smart att göra men då är du ju faktumet att jag måste hitta någon hobby som jag gillar nog att inte ge upp direkt. >.<


   
SvaraCitera

Oppression:

hitta någon hobby

Har du inga alls i nuläget?


   
SvaraCitera

Ignorera honom o om det blir för jobbigt får du helt enkelt trycka t honom. Du måste slå tillbaka, det är oundvikligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knak och brak:

Har du inga alls i nuläget?

I nuläget så sitter jag vid datorn, startar musik och gör vad som helst för att bli kvitt självmordstankarna för tillfället. Det är i princip allt jag gör om man inte räknar med skolan och sömn, Så visst, Räknar du det som en hobby så...


   
SvaraCitera

Om du nu tycker att livet är poänglöst så är mitt råd: lev ut denna poänglöshet. Skit i skolan, hitta något du VERKLIGEN vill göra och..... GÖR DET! Gör en spontan roadtrip, hugg huvudet av någon eller hoppa bungyjump utan rep.
För livet är verkligen poänglöst om man inte har något att leva för. Man föds, man går i skola, sedan står valet mellan att få jobb eller bli a-lagare/narkoman, sen dör man. Det finns ingen Gud eller "magi" överhuvudtaget. Så därför spelar det absolut ingen roll vad man gör i detta liv. Gör som DU vill.
Tro mig, man blir ,om än något, liiite lyckligare när man följer sitt hjärta.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera