Aviseringar
Rensa alla

🙁 vad gör man


Ämnesstartare

vad gör man när man verkligen inte orkar mer. När man inte orkar leva en enda dag till för att ALLT e skit.. När droger är det enda som kan få än att må bättre men pengarna börjar ta slut. vad ska man göra :'( man vill bara dö men tycker så synd om min mamma och andra anhöriga men det går inte mer nu


   
Citera
Ämnesstartare

knark e bajs [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm


   
SvaraCitera

Vad mer exakt är det du mår dåligt över?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exakt allt familjebråk, saknar min pappa, inser att ja inte har några äkta vänner, vill ha tillbaka min pojkvän, har aldrig älskat någon så mycket som han men allt e bara skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad sägs som att sluta knarka och skaffa en hobby [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Vad sägs som att sluta knarka och skaffa en hobby [no-no]

vill inte ha nån hobby vill bara att allt ska bli som förut eller så vill ja inte va kvar här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oO_jOjo_oO:

vill inte ha nån hobby vill bara att allt ska bli som förut eller så vill ja inte va kvar här

Here's a newsflash. Högst troligt kommer det aldrig bli som förr. Ju tidigare du inser det, ju snabbare kommer du kunna få ett bra liv och bli lycklig.


   
SvaraCitera

oO_jOjo_oO:

vill inte ha nån hobby vill bara att allt ska bli som förut eller så vill ja inte va kvar här

Åk på en väldigt lång resa till ett land där du inte kan kommunicera med människor överhuvudtaget. Säg inte till dina "vänner" utan låt dom undra vart du tagit vägen. Då märker du att det nog är ganska fint att komma hem igen.


   
SvaraCitera

oO_jOjo_oO:

vill inte ha nån hobby vill bara att allt ska bli som förut eller så vill ja inte va kvar här

Tyvär kan det aldrig bli som förr, det är dé bara att inse. killen kanske du får tillbaks med lite tur. Dock (efter en kort titt på dina skapade trådar) verkar det ju knappast vara en toppenkille om det var samma kille som några av de trådarna var om.

ang familjebråk; Du kan ju alltid försöka tjäna tillräckligt med pengar för att flytta hemmifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mekluba:

killen kanske du får tillbaks med lite tur. Dock (efter en kort titt på dina skapade trådar) verkar det ju knappast vara en toppenkille om det var samma kille som några av de trådarna var om.

aa det är samma kille och det är mest han som är problemet i mitt liv.. han skaffade ju en annan tjej och dom var tillsammans i ca 3 månader. Och nu när dom har gjort slut har han börjat höra av sig och vill träffas och sånt. Jag hade inte kommit över honom men ja hade börjat leva med det typ, men nu har han gjort allting värre älskar honom verkligen men vet inte vad jag ska göra.. =(


   
SvaraCitera

Men om du tar droger kan du väll skriva in dig på nåt drogrehab och sluta med det och då kanske det blir bättre. Och börja göra nåt där du lär känna folk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oO_jOjo_oO:

vill bara att allt ska bli som förut

Jonnybravo91:

Högst troligt kommer det aldrig bli som förr.

Men det kan bli mycket bättre! Icke att glömma. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Men det kan bli mycket bättre! Icke att glömma. [no-no]

det känns inte som det 🙁


   
SvaraCitera

vänta på bättre tider


   
SvaraCitera