Aviseringar
Rensa alla

🙁 vad gör man


Ämnesstartare

oO_jOjo_oO:

det känns inte som det 🙁

Det är ju så illa nu. Nu om någon gång så kan det bli bättre. [y]
Är väl schyst om det bara bli bättre. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men även fast det blir lite bättre så kommer jag alltid känna mig tom. Vill bara ha tillbaka han kommer aldrig vilja ha någon annan och då kommer jag väl antagligen vara ensam hela livet..


   
SvaraCitera

Jag kommer också vara ensam hela livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EMMA93:

Jag kommer också vara ensam hela livet

varför tror du det ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska aldrig lita för mycket på sina känslor. Du kommer över den här snubben. Allt löser sig säkert.


   
SvaraCitera

oO_jOjo_oO:

varför tror du det ?

För att ingen gillar mig


   
SvaraCitera

oO_jOjo_oO:

men även fast det blir lite bättre så kommer jag alltid känna mig tom. Vill bara ha tillbaka han kommer aldrig vilja ha någon annan och då kommer jag väl antagligen vara ensam hela livet..

Med den iställningen kommer du ingenstans. Du vet inte hur livet blir. Du kommer träffa andra underbara killar, även fast det inte känns så nu. Sådär har fler tänkt innan dig, så du är verkligen inte ensam. Att du alltid kommer känna dig tom stämmer inte. Men om du inte gör något åt saken kan det olyckligtvis sluta på just det sättet. Det är DU som måste göra något för att det ska bli bättre, och det har du förmågan till, bara du verkligen vill.

Inget kan bli som förut, det kan det inte bli för nån. Däremot kan du få ett meningsfullt liv igen. Jag känner lite samma sak som du, men jag vet att det inte kommer vara så föralltid. Det är så du också måste tänka,
Skaffa en hobby, varför inte? Det hjälper inte att du bara sitter och tycker synd om dig själv. Det har jag själv gjort, många många ggr. Och det hjälper inte ett dugg! Jag får bara ännu mer dödslängtan då 🙁 Så nej, inte bra alls.


   
SvaraCitera

flytta och börja om? träffa nytt folk. försök hitta på nåt du tycker om att göra. träna på gym .. det hjälper en del att må bättre, skaffa en hobby.. läs på högskola?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typiskt brudar att vilja ta livet av sig, men det är män som är modiga och gör det

det finns statistik på att det är fler självmordsförsök bland kvinnor, men fler lyckade självmord hos män.

chicks just want attention


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det sista man ska börja med i livet har jag hört är droger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men försökte att börja om och hade typ gjort det men sen hörde han av sig igen och vi träffades och han pratade om att vi kunde bli tsm igen lala.. sen nu har han inte hört av sig sen i förrgår och nyss såg jag att han e tsm med henne igen den andra. asså kommer inte orka det här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Droger är ju puckat. Försök få fler kontakter, tänk inte ditt ex och allt som är dåligt. Försök prata med din familj om problemen.


   
SvaraCitera

www.runescape.com
Byt ut dina beroenden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oO_jOjo_oO:

vad gör man när man verkligen inte orkar mer. När man inte orkar leva en enda dag till för att ALLT e skit

Ett bra tips att orka mer är att utöva kundalini yoga. Detta har hjälpt många som ett bättre alternativ till knark.Jag började det när mitt liv blivit tuff.

Här är en lista med legitemerade lärare i Sverige.
http://www.kundaliniyoga.com/clients/IKYTA/Members.nsf/Members+View+Navigator?Op...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera