Aviseringar
Rensa alla

Vad gör man efter gymnasiet?


hoppas jag aldrig får ett jobb hatar sånt. sitta göra samma sak varje dag. plocka ut mat. ha fula kläder. äckliga tanter som luktar äckligt


   
SvaraCitera

ryfgbv: hoppas jag aldrig får ett jobb hatar sånt.

låt bli söka då


   
SvaraCitera

defgh:

låt bli söka då

Elefant_(2).jpg


   
SvaraCitera

ryfgbv:

Elefant_(2).jpg

förstår ej varför du posta elefanten


   
SvaraCitera

defgh:

förstår ej varför du posta elefanten

trött, ska sova nu


   
SvaraCitera

defgh:

låt bli söka då

men man ska ha ett men jag vill inte det på riktiggt


   
SvaraCitera

Öppna en webbutik.


   
SvaraCitera

My dreams are her: Öppna en webbutik.

Har funderat lite på det. Men då måste man ju hitta nån GÅNGBAR affärsidé. Har du några tips? Går det att försörja sig på enbart på detta


   
SvaraCitera

Jag pluggade direkt. Känns jävligt bra nu när jag är klar och har ett jobb, men var lite drygt då iom att jag var skoltrött och inte gillar att plugga


   
SvaraCitera

Moongoose :

Har funderat lite på det. Men då måste man ju hitta nån GÅNGBAR affärsidé. Har du några tips? Går det att försörja sig på enbart på detta

Sälj de som du har mycket kunskap om.  Ja de går att leva på.


   
SvaraCitera

Eftersom du knappast har allför mycket stålar efter att ha pluggat i kanske 11 - 12 år så är väl det bästa att jobba några år och spara som fan och sedan resa något år för att sedan satsa på jobb på heltid. 


   
SvaraCitera
Gifted

Plugga - jag gjorde hela vagen till en PhD, och har varit i over 20 lander, eftersom man reser en hel del som forskare.


   
SvaraCitera

Man är isolerad, fattig och undernärd. Lyssna inte på skojaren ovan. 


   
SvaraCitera
Haien

Sover


   
SvaraCitera
Sarita

Min plan efter gymnasiet är att plugga vidare på universitet direkt, tänker plugga freds och konflikts-vetenskap. I det programmet kommer jag att ingå i ett utbytesår och praktik utomlands. Efter det kan jag göra rolig saker som att jobba som dykinstruktör sen får man ta det lite som det kommer. 
Om du är skoltrött skulle jag väll tipsa dig om att resa eller/och jobba, men om du är intresserad av en speciell utbildning och känner dig redo för att ta nya tag så är det väll bra att ta tag i det direkt.


   
SvaraCitera