Aviseringar
Rensa alla

Vad gör man när man bor själv?


Ämnesstartare

Fram tills igår har jag alltid bott med någon. Mina föräldrar, inneboende eller med pojkvän. Nu sitter jag här i min soffa, allt är nystädat, jag har en kopp te framför mig och det är inget på TV.

Vad gör man egentligen när man bor själv? Hur känns det liksom inte fullt lika ensamt?

(Jag är mer sällskapssjuk än den gnälligaste labrador, så hjälp mig nu)


   
Citera
zIGGE

Jag läste bara för nån dag sen att du fortfarande hade din pojkvän, erik nahlen 😮


   
SvaraCitera

skaffa en hamster


   
SvaraCitera

man skaffar sig en hobby, du kan börja sy lustiga hattar av människo-skinn?[rolleyes]


   
SvaraCitera

fångar in ett sällskapsdjur eller slösurfar/glor på serier.


   
SvaraCitera

Marielle Hagblad:

Vad gör man egentligen när man bor själv?

Ser film, bjuder hem kompisar, läser bok, besöker kompisar, skapar en sådanhär tråd på UM eller dricker te men det har du också lärt dig.[smile]

Marielle Hagblad:

Hur känns det liksom inte fullt lika ensamt?

Musik eller film, vidga dina sinnen.[y]


   
SvaraCitera

njuter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Jag läste bara för nån dag sen att du fortfarande hade din pojkvän, erik nahlen 😮

Vart har du läst det?

davvelito:

Ser film, bjuder hem kompisar, läser bok, besöker kompisar, skapar en sådanhär tråd på UM eller dricker te men det har du också lärt dig.

Men det är ju fortfarande fasligt ensamt. [tard]


   
SvaraCitera

Skaffa dig en hobby du kan ägna dig åt.


   
SvaraCitera

Marielle Hagblad:

Men det är ju fortfarande fasligt ensamt. [tard]

Du får lära dig umgås själv, när man lär sig det kan det vara ganska skönt vid sidan av att umgås med andra. =)


   
SvaraCitera

Marielle Hagblad:

Vad gör man egentligen när man bor själv?

Hehehe [blush][blush]


   
SvaraCitera

baka!!!


   
SvaraCitera

Man hatar det tills man lär sig älska det.


   
SvaraCitera
zIGGE

Marielle Hagblad:

Vart har du läst det?

du skrev det i någon tråd för någon dag sen :s


   
SvaraCitera

tycker det värsta med att bo själv är när man blir sjuk
Har 3 km utan kollektivtrafik till vc, och nu måste jag styrka all sjukfrånvaro med sjukintyg. Kul att släpa sig aslångt genom staden liksom, när man helst vill ligga hemma och feberyra.

+ brukar slösurfa. Är så duktig på att slösurfa att jag inte ens städar. Snuskigt är vad mitt kök är.


   
SvaraCitera