Aviseringar
Rensa alla

vad gör man när man inte bryr sig om nåt?


Ämnesstartare

inget verkar kul, inget verkar vettigt och jag tänker alldeles för djupa tankar och nu sitter jag här med huvudvärk det verkar ALDRIG upphöra! jag bryr mig verkligen inte om nånting och det verkar aldrig gå att ändra, negativ inställning till ALLT känns det som! kan inte ens ha ordentliga fyllor längre blir bara trött/deprimerad för jag vet vilket slöseri det är.........ska man bara vänta och hoppas på att det vänder eller finns det nåt annat sätt för det enda jag bryr mig om är att jag inte bryr mig om nåt för det har inte alltid varit såhär och det är inget som har hänt heller direkt


   
Citera

du är alienerad


   
SvaraCitera
Exner

Man blir hipster-nihilist.


   
SvaraCitera

Exner:

Man blir hipster-nihilist.

syntax error


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man blir hedonist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väll bara att vänta på att något bra glider in i och ställer sig i vägen för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner likadant. har gjort en längre tid. feeling you man osv

men det kan kanske vara bra också [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][tired]


   
SvaraCitera

antingen fortsätter man att supa som ett svin och får massa hemska minnen av allt retarderat man gjort på fyllan (och fortsätter med detta tills man mår bra igen el olycka händer) eller så söker man hjälp

ej så mkt att välja på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man blir till mig ungefär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försök vara lite positiv? nån gång,, blir så mycket lättare då..lovar dig.
ja e också väldigt djup som person, men nån gång måste man vara lite tuff och försöka att inte tänka så mycket på skit saker...kom igen nu! du lever bara en gång för fan, det är ju inte meningen att du ska sitta o ruttna i en massa tankar.. ta tag i livet och börja leva positivt![y] det är du värd.


   
SvaraCitera

upponer:

försök vara lite positiv? nån gång,, blir så mycket lättare då..lovar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja va fan, var lite positiv[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

se till det lilla [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

se till det lilla

va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

va

klämma finnar tex
kan vara roligt
så gläds man av det
och det hemska känns inte lika hemskt

[smile]


   
SvaraCitera