Aviseringar
Rensa alla

vad gör man nu ?


Ämnesstartare

Jag sitter i min pojkväns trygga famn, han e varm och håller om mig hårt. Men endå e det inte honom jag tänker på. Jag tänker på en annan, varför ?
jag vet inte faktiskt. Min pojkvän har sårat mig ett antal gånger som verkligen har gjort ont, gång på gång. För ca 2 månader sedan gjorde vi slut, för att jag mådde dåligt och han inte ville vara ledsen, gör man så, gör man verkligen så när ngn mår skit och inte vet vad man ska göra ? Jag ville inte att han skulle va ledsen, att såra honom som han gjort åt mig tidigare var det sista jag ville. Men jag insåg att jag inte visste vad jag skulle ta mig till efter han lämnat mig heller. Allt, ja verkligen allt blev svart igen. fattade inte han att han var mitt ljus ? Han blåste ut det och gick.
Jag lämnade många ledsamma samtal på hans mobil och bad honom att komma tillbaka, det var kanske fel och desperat, men jag mådde verkligen inte bra utan honom..
Ngn vecka efter vi gjort slut slutade det med att vi sågs hemma hos mig. Han insåg då att han saknade mig och grät i min famn. Han sa att han inte kunde vara utan mig och ca 3 veckor senare var vi tsm igen. Vi var ett igen. Det kändes bra, men jag var inte säker på att han hade saknat mig lika mkt som jag saknat honom när han inte var där,,

för fyra dagar sedan var allt perfekt, vi satt och myste i hans säng till en film vi redan sett säkert 17 gånger men bara ser den igen för att känna allt som om det var igår, men så träffade jag honom. En vän till min pojkvän, jag messade honom och frågade om han ville ses ngn dag. Redan dagen efter klev jag innanför hans dörr. Torkade av mina skor och fick en lätt kram, en varm.
Ett tag satt vi nära och glodde på en skräckfilm och långsamt kröp vi närmare och närmare varandra utan att jag egentligen tänkte på vad jag höll på med. Allt slutade med ja.. ni vet [rolleyes]
iaf efter allt klädde vi på oss och han följde mig till bussen. Jag åkte till min pojkvän och sov hos honom. Han sa inget om att jag träffat honom, vi sa bara att vi sett på film, innget om det andra. Det skulle han inte behöva veta om. Dagen efter hände samma sak, jag träffade honom och sen hem till pojkvännen.
Men fan. Nu e jag fast.. det känns så, som om jag sitter i en fälla. varje gång min pojkvän och jag ligger och myser, känns det som att jag ligger i den andres famn. E det fel ?
JAG VET INTE !
snälla snälla varför gjorde vi det, det är väl fel ?
men varför kändes det då så rätt ?


   
Citera

1. Du väljer vem du vill vara med
2. Du berättar för pojkvän
3. Alla blir ledsna i några veckor
4. Det blir bättre i längden


   
SvaraCitera

du verkar vara ett egoistiskt jävla svin, jag tror ärligt talat att det är därför det känns rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår ej varför du försöker få dig själv att framstå som ett offer och din pojkvän som ett svin när det är du som har varit otrogen [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är välkommen hem till mig också om allt som behövs för att få lite roligt är en varm kram[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

otrogen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHHAHAHAHAAHAHA, ja stackars dig som blivit så sårad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duett:

iaf efter allt klädde vi på oss och han följde mig till bussen. Jag åkte till min pojkvän och sov hos honom.

Iskall.

Duett:

varje gång min pojkvän och jag ligger och myser, känns det som att jag ligger i den andres famn. E det fel ?

Ja, det är fel.
Var ärlig mot din pojkvän och sluta se dig själv som ett offer.
Jag blir äcklad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ojoj...

Duett:

snälla snälla varför gjorde vi det?

För att ni attraherades av varandra och gav vika för lustan?

Duett:

E det fel ?

Jag hade inte velat vara din "pojkvän". Usch, tänk att själv bli bedragen!

Duett:

men varför kändes det då så rätt ?

För att du vill vara med mannen?

Alltså, spontant skulle jag säga att du spelar med riktigt fula kort. Du må tycka om den andra killen, kanske är han rättare för dig än din pojkvän, men kunde inte ni ha väntat åtminstone tills du hade gjort ett avslut med den första mannen? Nu känns det som att du endast flyr probemen och framför allt har skapat dig nya.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser inte att du har något annat bra val än att göra slut med din nuvarande kille och hoppas på att du får det bättre med den andra.


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

honolulu: otrogen

pft [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du äcklar mig.

Berätta för din pojkvän vad du har gjort. Resten får du lösa sen. Men prioritera hans känslor först nu, för du har tänkt på dig själv tillräckligt.


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

honolulu: otrogen

och nu var jag tvungen att läsa igenom tråden o bli frustrerad på mänsklighetens dumhet, sluta nu cperik [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

och nu var jag tvungen att läsa igenom tråden o bli frustrerad på mänsklighetens dumhet, sluta nu cperik

[love] Keep talking baby


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

[love] Keep talking baby

ja erik vad tycker du att hon ska göra???


   
SvaraCitera