Aviseringar
Rensa alla

vad gör man om man börjar i en klass och de finns många sdare?


Ämnesstartare

Som titeln lyder. Vad gör man när man är den enda som är svart och de finns många sdare i klassen? Blir man utstött? Och nej, detta är inget trolltråd! Jag lovar. Kanske bara att jag är paranoid men blivit lite bättre men vill ha seriösa svar tack! 🙂


   
Citera

man odlar ett sjuhelvete till skinn på näsan och ger sig fan på att klara utbildnigen trots att man har idioter i klassen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma sak som om det finns mänskor av andra politiska åskådningar. Ingenting, att vara i samma föreläsningssal som andra människor är inte farligt. Definitivt inget som borde skada studierna, som alla är där för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anlitar en hitman såklart. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i dem alt. argumentera ned dem om de vill snacka politik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klä av dig naken, sätt dig i en bur och jonglera med bananer. Då kommer du inte få stryk i vart fall.


   
SvaraCitera

Mista mig inte för flaggan.
De har ingen rätt att se ner på dig för ditt ursprung.

S3ON:
Anlitar en hitman såklart. 

Gruvan:
Skit i dem alt. argumentera ned dem om de vill snacka politik.


   
SvaraCitera

Kalla dem "vit-lökar" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlueViews: Kalla dem "vit-lökar"

Medveten särskrivning hoppas jag! 🙂


   
SvaraCitera

absolut!:)

Gruvan:

Medveten särskrivning hoppas jag:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5: Samma sak som om det finns mänskor av andra politiska åskådningar. Ingenting, att vara i samma föreläsningssal som andra människor är inte farligt. Definitivt inget som borde skada studierna, som alla är där för.

men man blir väl utstött?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla sdare är inte likadana


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

men man blir väl utstött?

Det kan man bli i alla klasser helt oberoende av vilken politisk åskådning klasskamraterna har. Allt beror på vad man själv gör det till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rakar skallen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk: Klä av dig naken, sätt dig i en bur och jonglera med bananer. Då kommer du inte få stryk i vart fall.

 det står tydligt seriösa svar här på tråden


   
SvaraCitera