Aviseringar
Rensa alla

vad gör ni...


Ämnesstartare

som inte härjar på krogen på fredagjkvällar? ni som följt mina inlägg ett tag har nog förstått att och varför jag börjat en ny livsstil då jag bara ska hålla mig hemma på helgen...iaf bort från krogen eftersom det är slöseri med tid/pengar........vad brukar ni göra på fredagkvällar?


   
Citera
Ämnesstartare

samma som andra kvällar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

samma som andra kvällar

och det är.....? jag brukar lägga mig tidigt eftersom jag går upp fasansfullt tidigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

och det är.....? jag brukar lägga mig tidigt eftersom jag går upp fasansfullt tidigt

läsa
tv
promenera
träffa vänner
datorn/chatta
wordfeud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssnar på musik, tittar på film, spelar datorspel, är med någon kompis etc. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är hemma första gången på flera veckor. Och då är ingen annan det :/ så jag sitter här och lyssnar på musik och väntar på att nån ska komma hem igen och göra mig sällskap. Annars brukar jag vara borta, både bildligt och bokstavligt. Det här funkar dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser på Skavlan och moffar chips.
Duger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haft en skitig jävla dag.. så bestämde mig att dra ut och åka lite bräda på stan för att få rensa lite i skallen. det var trevligt tills något tjej-gäng kom och sa att jag såg ledsen ut :< då blev jag ännu mera deprimerad av denna skit dag

man skulle nästan ha varit på krogen och supit sig under bordet en dag som denna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

Det här funkar dåligt.

känns så också nu asså

Nehas:

haft en skitig jävla dag

välkommen till klubben bror

Nehas:

man skulle nästan ha varit på krogen och supit sig under bordet en dag som denna

hade lätt gjort det om det inte vore för att jag varit ute 7 helger i rad och senaste 2 fick jag minnesluckor

har ändå inget game längre, är gammal nu varför dra ut liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

wordfeud

suger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter och umgås med min förbittrade själ. like every night these days. Saknar mitt berusade lyckliga jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Saknar mitt berusade lyckliga jag.

varför kan man inte ha fler lyckliga fyllor?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

varför kan man inte ha fler lyckliga fyllor?

Vet inte hur det är för dig, men jag lyckades förut lära mig att sluta precis där innan det slår över fullständigt. helt problem fritt tillstånd som till och med gjorde dagen efter bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supa

e sjuk nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annars kan man skaffa en partner o mysa med den


   
SvaraCitera