Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni här?


SkeletonGirl: Vissa är aldrig inne på sina profiler som storchen 

Va?

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Va?

Hjärta

Inget, jag vill ha roligare profiler Rodnar


   
SvaraCitera

SkeletonGirl: Inget, jag vill ha roligare profiler Rodnar

La du märke till att det står "prestationstext" och inte "presentationstext" Galen

Hjärta


   
SvaraCitera

Svarade blankt för det är egentligen lite av allt som gör att jag är här. Går hit när jag behöver skriva av mig, när jag har lite tid som jag kan använda åt att ge svar på andras frågor och problem eller när jag bara vill se vad det är folk går och grubblar över nuförtiden, allt från familjeproblem och sjukdomar till kukstorlek och kärleksproblem. 


   
SvaraCitera

Liksom på många andra forum så lättar jag mitt hjärta på åsikter. Det enda trista med UM är att det håller på att somna in. UM idag 2020 är inte vad det var för 10 år sedan. Då höll kvaliteten på trådarna lite högre kvalitet. Nu är det alldeles för många trådar om "kukstorlek" och andra lite mindre högkvalitativa ämnen.  Ledsen

Men vi får hoppas på fler aktiva medlemmar och högre kvalitet på trådarna.  Tumme upp


   
SvaraCitera

politisk realist:
Liksom på många andra forum så lättar jag mitt hjärta på åsikter. Det enda trista med UM är att det håller på att somna in. UM idag 2020 är inte vad det var för 10 år sedan. Då höll kvaliteten på trådarna lite högre kvalitet. Nu är det alldeles för många trådar om "kukstorlek" och andra lite mindre högkvalitativa ämnen.  Ledsen

Men vi får hoppas på fler aktiva medlemmar och högre kvalitet på trådarna.  Tumme upp

Sno trådar från andra roliga sidor hihi


   
SvaraCitera

Vet inte


   
SvaraCitera

Varför är ni här?  Skeptisk   Detta måste vara årets bästa fråga hitintills.  Mycket glad  Skadeglädje

Jag ska ta mig en funderare och återkommer med svar (lovar).  Cool 


   
SvaraCitera