Aviseringar
Rensa alla

vad gör ni just nu?


Svarar på meddelande chattar på kik insta. Sen kollar jag  på en dokumentär om Bobby Kennedy nu ^^ Ledsen 

Herregud vilket liv de har haft familjen Kennedy tragedi efter tragedi ^^ efter Jacks död så tog Bobby över och blev en mycket viktig person för alla färgade i USA..Men det märkliga  var att Jackie Kennedy  tydligen hade sagt "Bobby kommer att bli mördad precis som jack blev" och en journalist frågade Bobby om han inte var rädd för att bli mördad, Bobby bara log Förvånad så 1968 BOOM Förvirrad Förvånad  lämnade efter sig 11 barn.. en mycket intressant dokumentär..

Har ju sett många dokumentärer om The Kennedys (och en mycket bra tv serie) men det här va nog mycket bättre..


   
SvaraCitera

Kollar  på (nya avsnitten av)morden i midsomer/chattar på insta/kikTumme upp

Funderar även på att ladda upp de två sista bilderna jag tog  idag ^^


   
SvaraCitera

Sover


   
SvaraCitera

Tittar på den underbara brittiska komediserien En enkel resa till korfuCoolHjärtaTumme upp

Chattar även lite på kik/wickr och fixar  med lite bilder på insta ^^


   
SvaraCitera

Tittar på slutet på  min favoritfilm När lammen tystnarHjärtaHjärtaTumme upp

Och det är den ENDA som är bra. Uppföljarna är urdåligaTumme ned


   
SvaraCitera

Kollar på Unge kommissarie Morse ^^ Galen Tumme upp  och  har det lite trevligt HjärtaTumme uppCool  höhoGalen

mums.jpg


   
SvaraCitera
Smilen

Jag lyssnar på Jeremy Soule, Skyrims musik.


   
SvaraCitera

Snickrar på  http://vegetariskmatkasse.se som jag skapade för något år sen. Tycker fler borde äta vegetariskt 🙂 


   
SvaraCitera

Tittar på En enkel resa till korfu just nuCoolHjärtaTumme upp

And Chattar lite på insta/kik Hjärta ^^


   
SvaraCitera

Kollar på Morden i midsomer och dricker monster Tumme uppSkål

Dubbelavsnitt ^^Hjärta


   
SvaraCitera

Kollar på nya avsnitt  av Barnmorskan i east end som äntligen har börjat ^^ Hjärta

Och försöker chatta på insta, går väl sådär xD Tumme upp


   
SvaraCitera

Letar efter kaffestugor i Dalsland.
Inte lätt.


   
SvaraCitera

Tittar på En enkel resa till korfu just nuCoolHjärtaTumme upp seriöst jag tror Charles Darwin själv skulle vara stolt över sonen Gerry hahaGalen

& Chattar  med lite trevligt folk på insta/kik Hjärta ^^ 


   
SvaraCitera

Ska dra över med några kompisar till København och shoppa på Strøget. 


   
SvaraCitera

kliar mig mellan bena medans jag lyssnar på Riverside 2099 på spotify och läser igenom forumet lol


   
SvaraCitera