Aviseringar
Rensa alla

vad gör ni just nu?


1. Vänner kom på oväntat besök med mina grytlappar och jag bjuder på äppelmust. 
2. vernissage 
3. Seriemaratorn 
4. Städar garderoben Rodnar


   
SvaraCitera

Kollar på mitt favoritprogram Barnmorskan i east end..HjärtaHjärta det sista avsnittet  för säsongen FörvånadCensurGråter det lär väl ta tid innan de nya avsnitten kommer..






Och chattar lite på wickr & kik/insta (dricker röd monster)Hjärta


   
SvaraCitera

Kollar på Morden i midsomer (som vanligt) Hjärta och dricker (Röd monster) blandat med lite Jack.DGlatt skålandeCoolBlink

Chattar även lite på kik också ^^Hjärta


   
SvaraCitera

Det är lördag Hjärta och då betyder de att det är Morden i midsomer på tv (som vanligt) Hjärtaoch dricker (Röd monster) blandat med lite Jack.DGlatt skålandeCoolBlink

Och så fixar jag med lite bilder ^^


   
SvaraCitera

Instagram/kik(Monster/Röd)

Lyssnar även på lite Niki & The Dove/På vinylHjärtaHjärta CoolTumme upp


   
SvaraCitera

Kom just hem från en spännande biltur ^^ och satte på en mycket bra vinylskiva.. Niki &The Dove Hjärta Everybody's Heart Is Broken NowHjärta







Och dricker lite gottBlinkGlatt skålande


   
SvaraCitera

Det lördag och det betyder Morden i midsomer på tv HjärtaTumme upp

Och dricker lite (Röd monster) blandat med lite Jack.D Glatt skålandeCoolBlink


   
SvaraCitera

Kollar på en idiot just nu som verklgien har flippat totalt FörvirradArg

Seriöst borde jag bry mig? Förvirrad ja för det är jävligt irriterande med totalt pantade idioter som man verkligen stör sig.. Men det måste väl finnas såna med eller hur? för annars hade inte vi nåt att klaga på..


   
SvaraCitera

Lekte i en jordkällare igår Cool
idag leker jag isbjörn, hjälpa en stackare hitta till en skog fem minuter utanför stackarens hus och lite födelsedagsfirande. Det är det. Bloggar. Och tävlar med och läsa karta.


   
SvaraCitera

Laddar upp lite nya bilder på insta ^^  Blink bland annat lite roliga whisky citat haha Tumme upp

Och så lyssnar jag på lite syntpop på vinyl HjärtaCool


   
SvaraCitera

Det lördag och det betyder (dubbelavsnitt) Morden i midsomer på tv HjärtaTumme upp

Och dricker lite (KALL ,Röd monster) blandat med lite Jack.D som vanligt  Glatt skålandeCoolBlink och är lite på wickr/instaHjärtaTumme upp


   
SvaraCitera
Smilen

Jag lyssnar på musik, men funderar på att kolla lite TV sen. 


   
SvaraCitera

Kollar på morden midsomer  och chattar lite på insta och lite på wickr HjärtaTumme upp

Funderar på ladda upp alla mina nästan 300 lp-skivor ^^ och det kommer ta sin "lilla" tid xD 


   
SvaraCitera

Det lördag och det betyder självklart (dubbelavsnitt) Morden i midsomer på tv HjärtaTumme upp

Det har liksom blivit en tradition att dricka (kall) monster blandat med lite jack daniels ^^ när det är morden i midsomerHjärta och så chattar man lite på insta/kik vid sidan om.. skål skålBlinkGlatt skålande


   
SvaraCitera

Kollar just nu på barnmorskan i east end Hjärta(Dock Repris) = (Röd) MonsterHjärtaGlatt skålande





Hjärta Och chattar lite på kik och försöker ta "lite" bilder på alla de nästan 300 lp-skivorTardig och på lite roliga whisky citatGalenSöt


   
SvaraCitera