Aviseringar
Rensa alla

vad gör ni just nu?


Laddar just nu upp lite bilder på insta ^^ problem? ja, att jag måste ta om de hela tiden.. då jag inte är så jättebra  på att bilder Galen

Men anstränger man sig tillräckligt så går det xDTumme upp


   
SvaraCitera

Tittar på morden midsomer (dubbelavsnitt) dricker lite JackD (blandat med monster)Glatt skålandeParty

Sen chattar lite på insta /wickr och laddar upp lite bilderHjärtaSöt


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

välkommen xoxo 

Hjärta

Kyle:

Welcome! Party

TACK  Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera

Geocachar. Swapmeet med lolita. Emofest. Ser på fantasy och skräck för att skrämma andra Glad


   
SvaraCitera

Uppdaterar instagram dagligen med mörka skogsäventyr Hjärta


   
SvaraCitera

Planerar en träff på kyrkogården med tvillingarna i november Hjärta


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Uppdaterar instagram dagligen med mörka skogsäventyr Hjärta

Well same same.. MEN det jobbiga är ta rätt bilder? hehe.. ladda upp sen ta bort. ändra och sen tänker man na det där passar inte till just den bilden (ta bort)

Hjärta


   
SvaraCitera

Lördag och det betyder  Morden i midsomer (dubbelavsnitt) Hjärta

Insta/wickr ^^ och dricker  KALL , (Röd) monster blandat med lite Jack.D. skål skålHjärtaGlatt skålande


   
SvaraCitera

Kollar på  Morden i midsomerHjärta kunde inte titta igår så det är bra att det går även ikväll xD och laddar upp bilder på mina pumpor på instaHjärtaTumme upp

Jag är riktigt stolt faktiskt att lyckades göra en snygg pumpa  hehe xD


   
SvaraCitera

Little-Traci:

Well same same.. MEN det jobbiga är ta rätt bilder? hehe.. ladda upp sen ta bort. ändra och sen tänker man na det där passar inte till just den bilden (ta bort)

Hjärta

Jobbigt när man inte har vart ute på en vecka och inte har något att dela med för att visa sin existens. Gamla bilder i mobilen då Mycket glad


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Jobbigt när man inte har vart ute på en vecka och inte har något att dela med för att visa sin existens. Gamla bilder i mobilen då Mycket glad

Asså då har jag ett bra tips till digSöt citat?  jag har fått små  roliga och tänkvärda böcker från förlaget tukan.. Jag har 6 av de böckerna.. ska ta bild och skicka till digHjärta

(Älskar de här underbara böckerna jag har laddat upp väldigt många citat från de böckerna som verkligen passar in på mig och mitt liv kan jag säga..

Nu är jag uppe i 200 inlägg och hela tiden så kommer man på , oh just det Icke!det ska jag lägga upp.. eller det här citatet måste jag ta kort på och lägga upp.. eller varför inte ta om nån gammal bild som du har tagit bild på men som du inte är nöjd med? jag har ju snurrat in mig på roliga och tänkvärda whisky citat xD 

Det gäller hela tiden att hitta flera olika sätt.. jag håller just på att ta bort och lägga till bättre bilder en del citat lite videos m.m HjärtaTumme upp


   
SvaraCitera

Laddar upp lite bilder/citat på min insta ^^ snackar på wickr Blink (dricker Röd moster UTAN jack daniels )CoolGlatt skålande

Men sen är det typ att det blir bra också när man kort? höhöTumme uppHjärta


   
SvaraCitera

Lördag och det betyder ju såklart  Morden i midsomer på tv HjärtaTumme upp (dubbelavsnitt) hehe Söt

Dricker (Kall Röd) monster blandat med lite jack daniels ^^och nu har jag äntligen bestämt mig för att ladda upp min något vågade Halloween outfit Rodnar Jag vet att jag jättestor risk här men som tur är så är mina följare förstående och inte så (pk) av sig HjärtaHjärtaSöt men laddar även lite roliga whisky citat och lite lp-skivorTumme upp

 skål skålBlinkGlatt skålande


   
SvaraCitera

Väntar på att Morden i midsomer ska börja höhöGalen





Och även lyssnar på lite Kate Bush på vinyl HjärtaHjärta(väldigt högt haha)Söt


   
SvaraCitera

Kollar just nu på Morden i midsomer.. Snyggingen Jones är tillbaka mums HjärtaRodnar

Och chattar lite på wickr och insta Blink


   
SvaraCitera