Aviseringar
Rensa alla

vad gör ni just nu?


SkeletonGirl:

Tänk vad mycket tid man hade sparat om det gått och välja senaste taggarna, mest använda Ledsen

Ja asså det skulle underlätta  så mycket ^^ Ledsen men man kan också kopiera om man ska samma taggar? ^^  


   
SvaraCitera

Little-Traci:

Ja asså det skulle underlätta  så mycket ^^ Ledsen men man kan också kopiera om man ska samma taggar? ^^  

Japp, gör också ett mellanrum för och ändra på ordningen, ibland alfabetet, ibland de kortaste orden ihop. Kan även dra in meningarna så hela formatet ändras som i word. Ett till knep, man kan radera och kopiera en gång till lite senare Galen


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Japp, gör också ett mellanrum för och ändra på ordningen, ibland alfabetet, ibland de kortaste orden ihop. Kan även dra in meningarna så hela formatet ändras som i word. Ett till knep, man kan radera och kopiera en gång till lite senare Galen

Ja det kan man ju göra ^^ Söt men jag skulle vilja ha nåt som gör det hela enklare..


   
SvaraCitera

JUst nu ?kollar på morden i midsomer(dubbelavsnittHjärta såklartSöt dricker kall monster blandat med det sista som finns kvar av min jack danielsHjärta HjärtaHjärtaRodnar

Sen chattar  jag med lite trevligt folk på lite olika ställenRodnar gör lite kollage och lyssnar lite tyst på Sunset Tyger//Niki & The DoveHjärtaHjärta på vinylRodnarHjärta


   
SvaraCitera

Sitter och svettas i skuggan - 27 grader - då kallas det högsommar.  Glatt skålande


   
SvaraCitera

Kollar på morden i midsomer (såklart) RodnarSöt dricker kall monsterHjärtaHjärta

Sen är man på insta lite och svarar på inlägg ^^ fixar med lite kollage/bilder/inlägg..

Sen chattar man med lite inspirerande personer ^^ RodnarHjärta


   
SvaraCitera

Monster/Insta och lite trevligt folk ^^

Och så självklart ^^ Niki vinylHjärtaHjärtaHjärta//Sunset TygerHjärta
tracy-music-rigth-now.jpeg


   
SvaraCitera

Chattar med lite trevligt folkRodnar på insta bland annat ^^ lyssnar lite på vinylmusik  lite tyst (Sunset Tyger)HjärtaRodnar

Sen sitter jag och försöker lära mig att sjunga  lite italienska RodnarSöt


   
SvaraCitera

Lyssnar på lite vinyl ^^ skriver kort och chattar med lite spännande folk HjärtaRodnar

Och så  ska jag  se till att slå in de sista sakerna ^^


   
SvaraCitera

Sitter just nu och redigerar MASSOR med  bilder och videosRodnarHjärta

Det var en riktig skön och spännande och en mycket äventyrlig dag på många sätt RodnarHjärta

Och jag måste säga att jag är MYCKET NÖJD med dagen.. nu är det bara det lilla jobbiga kvar Söt


   
SvaraCitera

Kollar på Morden i midsomer fixar med/filmer som jag tagit och filmat i torsdags.. en del kommer jag väl att ladda upp CoolHjärtaRodnar

Och dricker kall monster (den oranga) HjärtaHjärtaSöt 

Sen lyssnar jag på lite  Niki vinyl (lite tyst) RodnarSunset TygerHjärta HjärtaHjärta


   
SvaraCitera

Lyssnade på kyrkklockorna.
Tystnade klockan tio. Gick ut från skogen, råkade komma för nära kyrkan. Önskade fåglarna tystnade. Hade tänkt gå 10km på bohusleden men kramper i vaderna. Ledsen


   
SvaraCitera

Kollar på Morden i midsomer HjärtaSöt sen redigerar bilder/filmer ^^ över 500 bilder och videos är lite väl mycket att sitta redigera på (1) dag typRodnar

Sen lyssnar jag på  lite underbar Niki musik på vinyl dricker (oranga monster) HjärtaHjärtaSöt och chattar med lite trevligt folk på insta Rodnar

Åh Sunset TygerHjärtaHjärtaHjärtaRodnar


   
SvaraCitera

Sitter och skickar MASSOR med bilder på mitt lilla äventyr till lite olika personer..RodnarHjärta folkets park assåHjärtaHjärtaHjärta

Över 500 bilder typRodnar 

Sen lyssnar jag på lite Niki vinyl HjärtaLost UB HjärtaHjärta längtar tills deras nya singel släpps på onsdagHjärtaHjärta


   
SvaraCitera

Little-Traci:
Sitter och skickar MASSOR med bilder på mitt lilla äventyr till lite olika personer..RodnarHjärta folkets park assåHjärtaHjärtaHjärta

Över 500 bilder typRodnar 

Sen lyssnar jag på lite Niki vinyl HjärtaLost UB HjärtaHjärta längtar tills deras nya singel släpps på onsdagHjärtaHjärta

Orkar inte flytta över till datorn, flytta hit och flytta dit, undrar om man ska ladda upp de på instagram från datorn men då kommer det se helt annorlunda ut.
Vill bara ha de nu Ledsen


   
SvaraCitera