Aviseringar
Rensa alla

vad gör ni just nu?


SkeletonGirl:

Orkar inte flytta över till datorn, flytta hit och flytta dit, undrar om man ska ladda upp de på instagram från datorn men då kommer det se helt annorlunda ut.
Vill bara ha de nu Ledsen

Men asså ladda upp från datorn är mycket lättare än va det med mobilen.. och det är kommer se precis samma ut.Rodnar


   
SvaraCitera

Just nu så chattar jag med lite trevligt folk och skickar även lite bilder till  lite olika trevliga spännande personerRodnarHjärta funderar även på om jag ska ladda upp del på min instaRodnar^^

Sen dricker jag  monster och lyssnar lite på Niki musik på vinylHjärtaHjärtaHjärta


   
SvaraCitera

Just  nu? drick kall monster blandat med lite rom haha xDSötSkål OCH har lite trevliga chattkonversationer med lite trevligt folk och byter bilderRodnarCool

Sen lyssnar man på  härlig Niki sommarmusik  på vinyl högt ^^ HjärtaHjärtaHjärta  med balkongdörren öppenSötGlatt skålandeHjärtaCool

My love for you will never ever go outHjärtaHjärtaHjärta
tracis-friday-vibezz.jpeg


   
SvaraCitera

Just nu? dricker kall monster blandat med lite rom haha xDSötSkålOCH har lite trevliga chattkonversationer med lite trevligt folk och byter bilderRodnarCool

Sen lyssnar man på härlig Niki sommarmusik på vinyl högt ^^ HjärtaHjärtaHjärta med balkongdörren öppenSötGlatt skålandeHjärtaCool

My love for you will never ever go outHjärtaHjärtaHjärta
tracis-friday-vibezz.jpeg


   
SvaraCitera

Ja asså just nu så  är det så att man väntar på morden i midsomer ^^ och lyssnar på lite Niki musik på vinyl ^^ HjärtaCool sen chattar man med lite folk på insta och byter lite idéer & byter bilder RodnarHjärta sen dricker man iskall monsterHjärtaHjärtaHjärta

Dj ease my mindHjärtaHjärta
little-traci-fox-saturday-vibez.jpeg


   
SvaraCitera

Nu kollar jag på morden i midsomer (dubbelavsnitt)Tumme uppHjärtaHjärta //dricker ISKALL monster blandat  med lite rom hahaRodnarSkål

Sen chattar man med lite trevligt folk på  lite olika ställen ^^ och redigerar lite bilder haha inte hunnit redigera alla 500 bilder (ännu)RodnarSötHjärta

little-fox-dance.jpg


   
SvaraCitera

Just nu så  kollar jag mitt favoritprogram Barnmorskan i east end HjärtaHjärtaHjärta sen väntar jag på att  morden i midsomer ska börja ^^ Sen så lyssnar jag på vinyl och dricker (kall) monster och läser pop-tidning och chattar med lite trevliga  personer på olika ställen RodnarHjärtaHjärta 

We want the sun//Coconut Kiss//Sunset TygerHjärtaHjärtaHjärta
little-traci-vibezz.jpg


   
SvaraCitera

Nu kollar jag på Morden i midsomer ^^ / kall dricker monster (ännu inte druckit upp de jag har)Rodnar chattar med lite trevliga på insta och wickr..HjärtaRodnar

Sunset Tyger ^^HjärtaHjärta


   
SvaraCitera

Dricker monster med lite  kokosnötdrink HjärtaRodnarSkål sen chattar man med lite trevliga personer  på lite olika sidor.. byter bilder och idéerRodnarHjärta fixar med lite bilder och videos..

Sen lyssnar man på lite  Niki musik på vinylHjärtaHjärta // 

coconut-kiss.jpg


   
SvaraCitera

Just nu  fixar jag med lite bilder ^^ /laddar upp lite bilder på insta/skriver/hashtags.. inte hunnit redigera alla de 500 bilderna/och videos ^^GalenSöt

Och så lyssnar jag på vinyl (Niki musik) dricker kall monster och chattar med lite trevliga personer..sen  kollar jag i min lilla citatbok för att fixa lite nya citat  på min insta..RodnarSöt

Winterheart //HjärtaHjärtaHjärta
thursdayvibes.jpeg


   
SvaraCitera

Nu kollar jag på Morden i midsomer (dubbelavsnitt) ^^ / kall dricker monster och har blandat det med lite rom höhöRodnarSöt

Sen chattar man med lite trevligt folk  på lite olika ställen och fixar lite med lite bilder/videosRodnarHjärtaSöt


   
SvaraCitera

Just nu så kollar jag mitt favoritprogram Barnmorskan i east end Hjärta sen väntar jag på att morden i midsomer ska börja Söt^^ sen dricker man man kall pina colada  med lite rom i väntan på att min monster ska bli kallt lagom i tid för morden i midsomerSötSkål

Sen lyssnar man på lite Niki musik på vinyl// Sunset TygerHjärtaHjärta

 
Sen chattar man med lite trevligt folk ^^Rodnar


   
SvaraCitera

Fixar med lite bilder/videos just nu ^^ Rodnar chattar med lite trevligt folk lyssnar lite på Niki musik på  vinylHjärtaHjärta

Sen så sitter jag med en lista på man ska göra inför en liten fest ag ska på fredag när jag blir helt själv hemma ^^Rodnar


   
SvaraCitera

Sitter och funderar på hur jag ska klå min kusin på pussel. Är hyffsat bra på att lägga pussel men hon tar priset. Så kan det inte fortsätta. Ska nog skaffa tusen bitar också med ett svårt mönster så får hon se...


   
SvaraCitera

Just nu så chattar jag med lite  trevligt folkRodnar och lyssnar på  lite Niki vinyl/monster och pop-tidningHjärtaHjärta 

The Fox//WinterheartHjärtaHjärtaHjärta
thursday.vibez.JPG
 


   
SvaraCitera