Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni när ni är hemma? (Tråd)


Ämnesstartare

Som rubriken lyder
Vad gör ni när ni är hemma på helgerna?
Tv hela dagarna? spela? Vara ute och vad gör ni ute? OSV


   
Citera
Smilen

Lyssnar 90% av tiden och lyssnar på musik och dricker öl på helgerna när det finns tillgängligt och musik får mig på lite bättre tankar. Fuck life!


   
SvaraCitera
Smilen

Vad gör du. Kottar du granar?


   
SvaraCitera

film, dokumentärer, um, andra forum, gå promenader, ba sitta ngnstans och titta på folk 


   
SvaraCitera
Smilen

S3ON: gå promenader

Det har upphört för mig helt, det är synd jag gillar egentligen att gå promenade. Idag är det synd att inte gå ut. SOOOOOOOOLIGT idag.


   
SvaraCitera

Smilen:

Det har upphört för mig helt, det är synd jag gillar egentligen att gå promenade. Idag är det synd att inte gå ut. SOOOOOOOOLIGT idag.

Föredrar att gå på kvällen/natten den här tiden på året när det är mörkt. tycker man blir deppig sånna här soliga dagar när det ej finns nå träd med blad eller så, allt ser så dött & grått ut 🙁  


   
SvaraCitera
Smilen

S3ON:

Föredrar att gå på kvällen/natten den här tiden på året när det är mörkt. tycker man blir deppig sånna här soliga dagar när det ej finns nå träd med blad eller så, allt ser så dött & grått ut 🙁  

Om 3 månader blir det sommar. Håll ut!


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Jagar vettiga repriser på tvn, tar en promenad, mår dåligt, slösurfar och väntar på nästa vecka. 


   
SvaraCitera
Smilen

Jag känner mig hemma framför datorn, men ibland känner jag att det blir förmycket. Nerverna är höga på internet och jag blir lätt ivrig.


   
SvaraCitera

Lite olika. Men brukar vara typ spela, va med kompisar, fotografera, plugga eller se nån film


   
SvaraCitera

Lirar något spel på PS 4. Lyssnar på onödigt hög musik bara för att jag kan. Lite tv på det.
En några timmars promenad sitter heller sällan fel, så länge vädret tillåter.
Kanske träffar några polare och åker runt i någons bil och kanske drar till någon av grannkommunerna.


   
SvaraCitera

Brukar lyssna på musik på överdrivet hög volym... Mycket glad


   
SvaraCitera

Hänga med kompisar och leta efter en hobby är typ det jag gör mest antar jag


   
SvaraCitera
Smilen

Få motivation.


   
SvaraCitera

Smilen:

Om 3 månader blir det sommar. Håll ut!

gillar dock vintern minst lika mkt. 😛 bara ej soliga dagar, likväl jag ej gillar  grå sommardagar.


   
SvaraCitera