Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni när ni har slut på saker att göra?


Ämnesstartare

har bra och mysig påsk. har ätit massa mat och godis och skall ut lite senare och bli full och förhoppningsvis skena med människor jag inte känner särskilt bra men som är trevliga. heh!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

mm fast det var segt också [blush]

du skulle ha lyssnat på ditt inre barn och sprungit från bordet och lekt [blush]

Chi Huang Ti:

ar bra och mysig påsk. har ätit massa mat och godis och skall ut lite senare och bli full och förhoppningsvis skena med människor jag inte känner särskilt bra men som är trevliga. heh!

käre värld ta det lugnt mvh gammal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Klokt tänkt. Åh vad heter upphovskvinnan till den där hunden nu igen? Gillar hennes hundkonst.

Taxen är Lisa Bengtsson's


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Taxen är Lisa Bengtsson's

Justja. Har en fin stor ram utan någonting i och funderade på en av hundarna ett tag. Men nu vet jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

a. Har en fin stor ram utan någonting i och funderade på en av hundarna ett tag. Men nu vet jag inte.

Finns ju ganska många att välja på, så ta en bara. dom är ju grymma i sin enkelhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Finns ju ganska många att välja på, så ta en bara. dom är ju grymma i sin enkelhet.

Det är de. Gillar den med pagen bäst tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du skulle ha lyssnat på ditt inre barn och sprungit från bordet och lekt [blush]

fast jag var så trött, mest därför det var segt 🙁 sov dåligt i morse pga att någon började borra kl 08....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

fast jag var så trött, mest därför det var segt 🙁 sov dåligt i morse pga att någon började borra kl 08....

Jag blir jättegrinig när jag inte får sova. Uh. Klarade mig fint på fyra timmar per natt i min ungdom men nu är det inte att drömma om.


   
SvaraCitera

Trycka F5 på ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag blir jättegrinig när jag inte får sova. Uh. Klarade mig fint på fyra timmar per natt i min ungdom men nu är det inte att drömma om.

mm jag med [sad] sov typ 5 timmar/natt under gymnasiet. behöver minst 7 nu för att klara en jobbdag bra [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Trycka F5 på ungdomar.se

Ja det är ju trevligt.
Måste bara flika in att du är ovanligt snygg på din avatar. Visaste väl att du var en liten blond tjej innerst inne. Vill nästan bjuda hem dig på lite vadhetterevadhettere nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

mm jag med [sad] sov typ 5 timmar/natt under gymnasiet. behöver minst 7 nu för att klara en jobbdag bra [blush]

Var det inte du som sov väldigt dåligt när du väl somnat också?
Jag vaknade alldeles sjöblöt med en dröm om att en kille som hette Aron Flodsson som var en taxixhaufför farmor och farfar bjudit in i sitt hem försökte droga och kidnappa mig genom att lägga tabletter i en colaburk. Så jag sov nog inte så bra. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Var det inte du som sov väldigt dåligt när du väl somnat också?

joo, vaknar alltid efter typ 3 timmar, somnar om, vaknar efter kanske 1-2 timmar igen, sen somnar jag om och vaknar varje halvtimme tills jag ska upp [sad]

isola:

Jag vaknade alldeles sjöblöt med en dröm om att en kille som hette Aron Flodsson som var en taxixhaufför farmor och farfar bjudit in i sitt hem försökte droga och kidnappa mig genom att lägga tabletter i en colaburk. Så jag sov nog inte så bra. [sad]

gillar att du fick med ett namn i drömmen också [blush] obehaglig 🙁

drömde något om att min vän berättade en fyllehistoria för mig om att hon hade sprungit rakt genom väggen på deras övervåning och hamnat i ett träd och nu var det snö i hela hennes lillebrors rum eftersom ena väggen var borta (??)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

drömde något om att min vän berättade en fyllehistoria för mig om att hon hade sprungit rakt genom väggen på deras övervåning och hamnat i ett träd och nu var det snö i hela hennes lillebrors rum eftersom ena väggen var borta (??)

vilken knasdröm

turtle:

gillar att du fick med ett namn i drömmen också [blush] obehaglig 🙁

ja
kissar väl på mig av rädsla om jag någon gång skulle stöta på någon som heter så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vilken knasdröm ja kissar väl på mig av rädsla om jag någon gång skulle stöta på någon som heter så

tror inte det finns[cute]


   
SvaraCitera