Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni när ni städar?


Ämnesstartare

Ska städa hela huset nu, och undrar: Hur brukar ni få det fruktansvärda att bli uthärdligt?

Själv drar jag på loke nyberg på alldeles för hög volym och sjunger med högljutt. Fult men roligt 🙂

Hur gör ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Städar bara när jag får ryck och känner mig "motiverad"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte så svårt för städning.
Fokuserar väl på hur det känns när man är klar. Det känns bra då. [smile]


   
SvaraCitera

försöker att tänka på att ångesten försvinner ju fortare jag blir klar[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

ar: Hur brukar ni få det fruktansvärda att bli uthärdligt?

Jag har den sjuka böjningen att finna det trevligt att städa hemma hos andra, så nu lvlar jag hemmafru skillz för fullt och småstädar hela tiden :c (det känns faktiskt väldigt skumt)

Men hemma hatar jag att städa, dammsuger rummet en gång i kvartalet typ >.< (max).
Resten städar jag inte heller allt för ofta.
Men när det väl sker, då brukar jag faktiskt också spela Loke (jag brukar även ha honom till matlagning), glädjesymfonin eller Vreeswijk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssnar på musik och fokuserar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag har den sjuka böjningen att finna det trevligt att städa hemma hos andra,

Ja men det är ju jättetrevligt. Städa hos andra är roligt. Städa hemma är inte fullt så najs.

Nintendo:

Men när det väl sker, då brukar jag faktiskt också spela Loke (jag brukar även ha honom till matlagning)

[love]

Nintendo:

glädjesymfonin

?

Nintendo:

Vreeswijk.

[love]

ahaDRUGS:

försöker att tänka på att ångesten försvinner ju fortare jag blir klar[shake]

Myksa:

Fokuserar väl på hur det känns när man är klar. Det känns bra då. [smile]

Där snackar vi självdisciplin. Om jag gör så tar det fem sekunder, sen sitter jag här igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

?

Beethovens nia [blush]

Stringburka:

Ja men det är ju jättetrevligt. Städa hos andra är roligt. Städa hemma är inte fullt så najs.

Jag förstår inte varför det ska vara så sjukt tråkigt att städa hemma hos sig själv :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag förstår inte varför det ska vara så sjukt tråkigt att städa hemma hos sig själv :c

1. Man har ingen chans att hitta massa intressanta hemligheter.
2. Man blir inte lika uppskattad.

Nintendo:

Beethovens nia [blush]

Ah!


   
SvaraCitera

Jag kan tycka att det är kul att städa. [blush]
Det är mest jobbigt innan, men kommer man väl igång så är det inga problem. Sedan är jag lite pedant och så också. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

1. Man har ingen chans att hitta massa intressanta hemligheter.
2. Man blir inte lika uppskattad.

Fast jag bor ju hemma och kan hitta hemligheter (hittade en snuskig film i pappas rum när jag blev tvingad att storstäda innan min student [sad])

Och pappa blir ju glad när jag städar (annat än mitt eget rum) osv.

Men, jag tycker det är tråkigt i alla fall [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

(hittade en snuskig film i pappas rum när jag blev tvingad att storstäda innan min student [sad])

Hahaha! Värt :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ.. Sätter upp delmål i huvudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Hahaha! Värt :3

Du, jag hittade xxxfuckclub.avi på datorn [no-no] Nedladdad under alla hjärtans dag-helgen, då hans flickvän var på besök. Ganska hemskt [chocked] och han kunde ju ha gömt den lite bättre, och inte lagt det i "downloads"[rolleyes]

Jag försöker intala mig att han skulle ladda ner fight club med skev fel. (det faktum att han redan har någon special edition 2 disc grejs är inte relevant, han ville nog ladda ner fight club i alla fall, eller hur?)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

(hittade en snuskig film i pappas rum när jag blev tvingad att storstäda innan min student

Nintendo:

Du, jag hittade xxxfuckclub.avi på datorn Nedladdad under alla hjärtans dag-helgen, då hans flickvän var på besök

Skabb skabb skabb skabb!!!


   
SvaraCitera