Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni nuförtiden?


Paseo
Ämnesstartare

time:

Gråter

OnT: Hej!!! Kul med barn. Har också barn nu, en knodd som fyller 7 månader om två veckor typ. Är här av fri vilja och tydligen är Lav inte det. Heartbroken

Åh va kul visst är det mysigt Hjärta jag har skaffat barn såpass tätt så har gått hemma sen första sonen kom, har glömt verkliga livet o lever fortfarande i en bajs o kräkbubbla, men jag älskar det Mycket glad
ang om jag är lik Gwen Stefani så vet jag inte riktigt, är blond o gillar röda läppar men tror inte det är mer än så!


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

mynona:
Jag minns dig Paseo! Du gjorde mig glad som sade fina saker den gång umare spelade in klipp där de sade vad de tyckte om andra umare - jag blir fortfarande glad när jag tänker på det=) 

Åh ja detta minns jag också och jag minns dig, va kul att du är här, du är en favvis!


   
SvaraCitera
mynona

Paseo:

Åh ja detta minns jag också och jag minns dig, va kul att du är här, du är en favvis!

Så roligt att höra, tack! Jag blev nostalgisk då jag kom hit och såg din post. Jag saknar många härifrån, och jag saknar tiden här. Jag har inte varit här på länge. Jag ska snart flytta hemifrån. Jag är glad över att du tycks ha det bra, och lever det liv du vill ha - hoppas det fortsätter så!


   
SvaraCitera
time
 time

Paseo: Åh va kul visst är det mysigt

Ja, bästa jag gjort! Är både glad och ledsen över att den mest intensiva bebistiden är över dock, hehe.


   
SvaraCitera

time:

Gråter

OnT: Hej!!! Kul med barn. Har också barn nu, en knodd som fyller 7 månader om två veckor typ. Är här av fri vilja och tydligen är Lav inte det. Heartbroken

7 månader om två veckor? Förvånad Kändes som igår.

Paseo

Klart jag minns dig! Men var du verkligen inte aktiv mer nyligen än 2013 senast? Så kanske det var, tiden går Förvirrad Men roligt att du kikar förbi! Är själv kvar lite men inte alls särskilt aktiv, alltid skojsamt när gammlisar tittar in vilket de gör då och då ^^ Bell var exempelvis här i höstas, de va coolt! eller trevligt* eller tämligen angenämt* -som vi gamlingar säger Censur ...Fler måste kika in!

Med mig är det ganska okej faktiskt, stressigt och (negativt)-mycket på gång som alltid, men i allmänhet mår jag väl väl.
Tycker inte sidan är samma då så många som jag lärt känna är antingen avregistrerade eller inaktiva och det är ju människorna och forumet som gör mycket av sidan för min del. Saknar er människor, men knepigt nog orkar jag ändå inte anstränga mig för att fortsätta hålla kontakten utanför sidan.

Hur är det med själva Paseo?

Minns inte mina tidigare namn men vet att jag hette Xuzkie runt 2012-2013 ...tror jag. Så du känner nog inte igen mitt nuvarande namn.

Berit:
Sofflizz e kvar men med nytt acc. Var bara en skit unge då visserligen
Kul att du fått barn o blivit vuxen.seHjärta

Osäker antingen var du 14 eller 16 förr...såklart... men när du var ny här menar jag. Men du har ju körkort och allting nu! Förvånad Gamling!


   
SvaraCitera

Hjärtlös.


   
SvaraCitera
Berit

Crysilis:
Osäker antingen var du 14 eller 16 förr...såklart... men när du var ny här menar jag. Men du har ju körkort och allting nu! Förvånad Gamling!

Ja fyfan vad gammal jag är, hela 20 årGråter
Var nog 14Mycket glad


   
SvaraCitera
time
 time

Crysilis:

7 månader om två veckor? Förvånad Kändes som igår.

Håller med! Våra föräldrar skojade visst inte när de sa att tiden går fortare när barnen kommit haha.


   
SvaraCitera
time
 time

Paseo:

Ja jag kunde nästan gissa att det skulle vara så. Men det var i alla fall kul att titta in lite. 

Det finns en fbgrupp för alla ”riktiga” veteraner som hängde här - där finns alla gamla hjältar med typ. Om du vill ha lite nostalgi Hjärta


   
SvaraCitera
Smilen

Jag hänger inte lika mycket på ungdomar. Jag lyssnar mycket på musik och tittar på film större delen av dagen. Jag vet inte riktigt vad jag vill skriva.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

mynona:

Så roligt att höra, tack! Jag blev nostalgisk då jag kom hit och såg din post. Jag saknar många härifrån, och jag saknar tiden här. Jag har inte varit här på länge. Jag ska snart flytta hemifrån. Jag är glad över att du tycks ha det bra, och lever det liv du vill ha - hoppas det fortsätter så!

Tack så mycket och detsamma! Ja jag hade ganska kul här jag med, det fanns alltid sällskap i natten då jag bodde själv o hade tråkigt. Men hade inte vart aktiv sen 2014 såg jag, så längesedan känns det ändå inte. Kul att titta in lite snabbt iaf!


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Crysilis:

7 månader om två veckor? Förvånad Kändes som igår.

Klart jag minns dig! Men var du verkligen inte aktiv mer nyligen än 2013 senast? Så kanske det var, tiden går Förvirrad Men roligt att du kikar förbi! Är själv kvar lite men inte alls särskilt aktiv, alltid skojsamt när gammlisar tittar in vilket de gör då och då ^^ Bell var exempelvis här i höstas, de va coolt! eller trevligt* eller tämligen angenämt* -som vi gamlingar säger Censur ...Fler måste kika in!

Med mig är det ganska okej faktiskt, stressigt och (negativt)-mycket på gång som alltid, men i allmänhet mår jag väl väl.
Tycker inte sidan är samma då så många som jag lärt känna är antingen avregistrerade eller inaktiva och det är ju människorna och forumet som gör mycket av sidan för min del. Saknar er människor, men knepigt nog orkar jag ändå inte anstränga mig för att fortsätta hålla kontakten utanför sidan.

Hur är det med själva Paseo?

Minns inte mina tidigare namn men vet att jag hette Xuzkie runt 2012-2013 ...tror jag. Så du känner nog inte igen mitt nuvarande namn.

Osäker antingen var du 14 eller 16 förr...såklart... men när du var ny här menar jag. Men du har ju körkort och allting nu! Förvånad Gamling!

2014 var jag här senast tror jag Glad Xuzkie känner jag igen! Kul att du mår bra, hoppas det löser sig med allt negativt. Har ju hänt en hel del negativt här med, men numera är det bra. Är mest mamma nuförtiden, vart hemma i lite över två år för har haft jobbiga graviditeter också, men till hösten är tanken att jag ska ta upp studierna igen. Min yngsta kommer va 6 månader då så kommer nog bli på distans tills han också kan få börja på dagis. 
Jättekul att såpass många ändå är här o kan svara i tråden, trodde kanske bara en eller två skulle se mitt inlägg! Blev jättenyfiken igår på hur det blev med alla och med sidan. 


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

time:

Det finns en fbgrupp för alla ”riktiga” veteraner som hängde här - där finns alla gamla hjältar med typ. Om du vill ha lite nostalgi Hjärta

Åh va kul att ni har kontakten i alla fall! Även om inte så många är kvar här. När jag hade fb så var jag vän med fingerprints så hon är nog den enda som jag har lite koll på. Och han som gillade fötter och hade långt hår, vad hette han nu igen?
sen en annan gammal favorit är ju Johnny cash snubben! Någon som vet vad det blev av honom? Kommer säkert komma på fler


   
SvaraCitera
Zsasz

Jag känner igen din profil-bild och vagt nicket, men vet inte om jag redan hade försvunnit för första gången runt 2012/2013, sedan kom jag inte riktigt tillbaka (och väldigt sporadiskt fortfarande) förrens 2018.


   
SvaraCitera
time
 time

Paseo:

Åh va kul att ni har kontakten i alla fall! Även om inte så många är kvar här. När jag hade fb så var jag vän med fingerprints så hon är nog den enda som jag har lite koll på. Och han som gillade fötter och hade långt hår, vad hette han nu igen?
sen en annan gammal favorit är ju Johnny cash snubben! Någon som vet vad det blev av honom? Kommer säkert komma på fler

Patrik ja, han mår bra! Vet inte vem du menar med Johnny Cash-snubben. Tänker du på dazed?


   
SvaraCitera