Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni nuförtiden?


Paseo:

Och han som gillade fötter och hade långt hår, vad hette han nu igen?

hehe, måste vara Patrik, EDIT: åh såg nu att TimeIsRunningOut skrev redan.


   
SvaraCitera

time: Vet inte vem du menar med Johnny Cash-snubben. Tänker du på dazed?

Var väl bara han som hade Cash som visningsbild?
Eller hade han ens det?`Mycket glad

Undrar också vad som hänt med den pojken Oskyldig


   
SvaraCitera
time
 time

Lav:

Var väl bara han som hade Cash som visningsbild?
Eller hade han ens det?`Mycket glad

Undrar också vad som hänt med den pojken Oskyldig

Det hade han! Fick dubbelkolla dock. Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time

(Sagda Johnny Cash-snubbe har barn med mig och vi ska gifta oss nästa år hehe, så det hände med honom)


   
SvaraCitera
time
 time

Crysilis:

hehe, måste vara Patrik, EDIT: åh såg nu att TimeIsRunningOut skrev redan.

Försöker avgöra varför man tar sig extra tid att skriva ut ett nick som inte använts på 6 år när det är så himla mycket längre än bara time Skeptisk


   
SvaraCitera

time:

Försöker avgöra varför man tar sig extra tid att skriva ut ett nick som inte använts på 6 år när det är så himla mycket längre än bara time Skeptisk

Tråden har lite koppling till det forna och TimeIsRunningOut känns som om det har något mysterium bakom sig... någonting intressant.
time är kort och koncist men jag ska kalla dig för time framöver!


   
SvaraCitera
time
 time

Crysilis:

Tråden har lite koppling till det forna och TimeIsRunningOut känns som om det har något mysterium bakom sig... någonting intressant.
time är kort och koncist men jag ska kalla dig för time framöver!

Haha jag tror jag mest fick panik av alla versaler i namnet, ska man säga hela får man fortsättningsvis gärna säga timeisrunningout Rodnar Men helst time ja.


   
SvaraCitera

time:

Det hade han! Fick dubbelkolla dock. Rodnar

*Insert Facepalm here*


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

time:
(Sagda Johnny Cash-snubbe har barn med mig och vi ska gifta oss nästa år hehe, så det hände med honom)

Åh gud vad jag har missat då! Då vet du säkert vad det blev av sportfantasten också!

kom på maks också åhhh Hjärtasenast jag pratade med honom skulle han va med i en serie på SVT 


   
SvaraCitera
Berit

time:
(Sagda Johnny Cash-snubbe har barn med mig och vi ska gifta oss nästa år hehe, så det hände med honom)

Men goals Hjärta


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Och Isola!!! Jag tyckte så mycket om henne


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Måste vara någon som vet! Och när försvann alla mina gamla favvisar


   
SvaraCitera
time
 time

Berit:

Men goals Hjärta

Ja. Faktiskt. Hjärta Så himla mysigt att vi träffades här också, pm-konvon och allt är sparat!


   
SvaraCitera
time
 time

Paseo:

Åh gud vad jag har missat då! Då vet du säkert vad det blev av sportfantasten också!

kom på maks också åhhh Hjärtasenast jag pratade med honom skulle han va med i en serie på SVT 

Vilken av alla sportfantaster? 🙁


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

time:

Ja. Faktiskt. Hjärta Så himla mysigt att vi träffades här också, pm-konvon och allt är sparat!

Åhh va fint tänk att gå tillbaka å läsa allt Hjärta
ang sportfantasten minns jag inte namnet alls men vet att han brukade va med i dazed trådar där man skulle betta? Heter det så. Jag har för mig att han brukade cykla mycket och var på många träffar. 


   
SvaraCitera