Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni nuförtiden?


time
 time

Paseo:

Åhh va fint tänk att gå tillbaka å läsa allt Hjärta
ang sportfantasten minns jag inte namnet alls men vet att han brukade va med i dazed trådar där man skulle betta? Heter det så. Jag har för mig att han brukade cykla mycket och var på många träffar. 

Davvelito? 😀


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

time:

Davvelito? 😀

Exakt!


   
SvaraCitera
time
 time

Paseo:

Exakt!

Han bor i närheten av oss med sin tjej och vi ses rätt ofta! Han är tokbra. Han finns också med i fbgruppen! Inklusive isola, maks och alla andra du rabblat upp hehe.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

time:

Han bor i närheten av oss med sin tjej och vi ses rätt ofta! Han är tokbra. Han finns också med i fbgruppen! Inklusive isola, maks och alla andra du rabblat upp hehe.

Är fasiken med?Mycket glad


   
SvaraCitera
time
 time

Paseo:

Är fasiken med?Mycket glad

Kanske! Oklart. Tror inte det. Han har nog varit men har gått ur eller så har han inte facebook. Mammahjärna deluxe härborta.


   
SvaraCitera

Var online mer förr, numera jobbar jag deltid som dräng fram tills studenten då jag ska bli heltidsdräng. 


   
SvaraCitera

Åh Paseo! Dig minns jag. Vet inte om du minns mig. Vad roligt att se ett livstecken i alla fall. 

Kände för att titta in på den här sidan idag. Hänger inte här längre. Bor med min sambo sedan flera år tbx och pluggar samt praktiserar på en skola. Planerar också barn och så inom kort. Rodnar


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Hjärtlös.

Va..? Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Paseo: maks

hej


   
SvaraCitera