Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni på nyår?


Ämnesstartare

Så mycket snack om jul nu, men vi får ju inte glömma festdagen nr 1! NYÅRSAFTON! 🙂

Vad har ni för planer för i år? Har ni några nyårslöften? Vad ska man dricka på nyår? Vad ska man ha på sig?

Fest!


   
Citera

Nej har inga planer för nyår ännu, men hoppas de dyker upp något intressant.


   
SvaraCitera

pyjamas, vegansk toastskagen (försöker sälja in detta till player one), vegansk chokladpudding. massa asti. tänker stanna inomhus.


   
SvaraCitera

Raketer


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

sitta hemma i mjukisar och spela Glatt skålande


   
SvaraCitera

Smäller brevlådor


   
SvaraCitera

Ligga hemma i soffan och spela tv-spel, tror jag. Hoppas det inte kommer vara för mycket folk bara, då kanske jag inte kan ligga där. Då kanske jag är inne på rummet och ser på nån tv-serie. Det ideala vore det första, men det blir tyvärr inte alltid som man vill. But thats life .


   
SvaraCitera

Inte helt säker än. 


   
SvaraCitera

Raketer, smällare, redbull och cs.


   
SvaraCitera

Jag och några vännet ska åka över till London en vecka över nyårshelgen. 


   
SvaraCitera

godismannen:
Jag och några vännet ska åka över till London en vecka över nyårshelgen. 

Nice, skall föreslå detta för min vän. var ligger hotellpriserna på då?


   
SvaraCitera

Jag vet faktiskt inte, inget har dykt upp. 
En polare och jag pratade om att se på film och att äta god middag. Men han övergav mig för att några andra av hans polare frågade om han vill umgås med dom över nyår. Dom bor 20 mil bort. 
Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Det blir väll som de senaste 2 nyåren  att jag sitter hemma vid datorn hela kvällen. 


   
SvaraCitera

S3ON: Nice, skall föreslå detta för min vän. var ligger hotellpriserna på då?

För många år sedan gick det båtar ifrån Göteborg till Felixstowe men nu har ju båtarna slutat gå så nu får vi flyga över istället. Vi ska bo hos en av kompisarnas syrra som jobbar i London och som bor i Hammersmith i London. Hoppas bara att det blir hyfsat väder när vi ska flyga då jag AVSKYR att flyga när det blåser. Hörde på P4 på eftermiddagen om några som landat på Arlanda och folk hade spytt på planet så spyorna svävade omkring i planet helt hämningslöst och passagerarna låg i gångarna och spydde.  Tumme nedTumme nedTumme ned

Idag har det väl fläktat i Göteborg?


   
SvaraCitera

godismannen:

För många år sedan gick det båtar ifrån Göteborg till Felixstowe men nu har ju båtarna slutat gå så nu får vi flyga över istället. Vi ska bo hos en av kompisarnas syrra som jobbar i London och som bor i Hammersmith i London. Hoppas bara att det blir hyfsat väder när vi ska flyga då jag AVSKYR att flyga när det blåser. Hörde på P4 på eftermiddagen om några som landat på Arlanda och folk hade spytt på planet så spyorna svävade omkring i planet helt hämningslöst och passagerarna låg i gångarna och spydde.  Tumme nedTumme nedTumme ned

Idag har det väl fläktat i Göteborg?

Hahahahahhhah Mycket glad alltså det blåser ju alltid när en flyger, det är vinden som ger planet lyftkraft osv.. 😀 Det värsta tkr jag är de där luftfickorna vid start typ, de som känns som fritt fall.. Gråter

Mjo. 


   
SvaraCitera

Fyller år typ samtidigt. Tänkte göra något stort men tror jag firar ensam istället. Pallar inte alla utsugare


   
SvaraCitera