Aviseringar
Rensa alla

Vad gör ni uppe den här tiden på dygnet?


Ämnesstartare

Har sedan flera år insett att UM är befolkat även långt in på natten. Men var är det ni gör uppe vid den här tiden?


   
Citera
Ämnesstartare

Hm, tror att jag faller inom den kategorin. Lyssnar på musik, chattar, tänker på möten med människor, får idéer, läser på om någonting random och drömmer. Förmodligen bättre att sova.


   
SvaraCitera

Jag runkar, för det mesta. Eller kollar på film!

Älskar singellivet yeee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det blir såhär när man är vaken samt sover sammanlagt över 24 timmar. 

Nu är jag här igen!! Var drygt två veckor sedan sist, förvänta dig mig vaken dessa tider om 2 veckor igen. Varannan vecka sover jag på dagarna, och varannan på nätterna. Till skillnad från andra vänder jag inte fram och tillbaka, utan bara fram.. Vaken eller sover längre och längre, till slut har man gått ett varv runt..

Har levt såhär i 6 år nu till hösten, jag stortrivs. Klarar av att hålla samma tider om dygnet vakna i max en vecka om jag går in för det.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Det blir såhär när man är vaken samt sover sammanlagt över 24 timmar. 

Nu är jag här igen!! Var drygt två veckor sedan sist, förvänta dig mig vaken dessa tider om 2 veckor igen. Varannan vecka sover jag på dagarna, och varannan på nätterna. Till skillnad från andra vänder jag inte fram och tillbaka, utan bara fram.. Vaken eller sover längre och längre, till slut har man gått ett varv runt..

Har levt såhär i 6 år nu till hösten, jag stortrivs. Klarar av att hålla samma tider om dygnet vakna i max en vecka om jag går in för det.. 

men hur lever du? har du inte olidliga föräldrar som gnatar? eller har du någon form av försörjningsstöd/sjukersättning/mojs?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: men hur lever du? har du inte olidliga föräldrar som gnatar?

Jo.. Gnället ökar i skala varje vecka.. Helgerna är värst, när de arbetar träffar jag dem bara ett par timmar varje dygn och då orkar de inte tjata pga trötta. 
Fler och fler tomma hot dyker upp, jag väntar på att bli utkastad men det händer ju fan inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jo.. Gnället ökar i skala varje vecka.. Helgerna är värst, när de arbetar träffar jag dem bara ett par timmar varje dygn och då orkar de inte tjata pga trötta. 
Fler och fler tomma hot dyker upp, jag väntar på att bli utkastad men det händer ju fan inget.

hur ställer du dig inför tanken på att "göra något"? blir du hellre hemlös dagdrivare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svårt att sova bara


   
SvaraCitera

har vänt mitt dygn :C började känna mig trött vid 23 men det gick över??

 :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser på TV-serier och dricker öl. Tyvärr så loggade jag in här och fick hela veckan förstörd när jag såg tråden ''Grattis på rasist dagen''.
Intelligensen lyser med sin frånvaro. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar kolla på NHL och slösurfa till gryning. Det blir lätt så när man inte har tider att passa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: jag väntar på att bli utkastad men det händer ju fan inget.

jag med
blev utelåst i förrgår ,men kom in igenSkadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försöker sova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: blir du hellre hemlös dagdrivare?

Ja. Jag är för okreativ för att komma på någon schysst affärsidé, och vanliga arbetstider passar uppenbarligen inte mig. Är dessutom jävligt kräsen när det kommer till typ av arbete, lön osv.


   
SvaraCitera

Spela, glo film, orolig, ställa dygnet rätt efter att ha råka sovit långt in på eftermiddagen någon gång


   
SvaraCitera