Aviseringar
Rensa alla

Vad göra?


The Box:

jag vet inte om en katt skulle vara ett bra tidsfördriv

Det skulle den kanske vara... men skaffa en fagel (eller tva) da? Kan bade prata med dig och varandra och kraver en massa pyssel = tidsfordriv.


   
SvaraCitera

The Box:

Behöver något att göra, har börjat dricka alkohol lite då och då på kvällarna själv här men det hjälper inte,

Synd. Är det så svårt att inte dricka?


   
SvaraCitera

köp ett pussel[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Inga syskon alls, bor ensam för tillfället.

Träffa folk! Sure, det är rätt svårt när man knappt har några vänner där man bor, men ta i alla fall de chanser du får att komma ut och göra grejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galaxydazzle:

Det skulle den kanske vara... men skaffa en fagel (eller tva) da? Kan bade prata med dig och varandra och kraver en massa pyssel = tidsfordriv.

Jag tenderar att bli rätt lat och att hålla på pysslam om ett djur kanske inte är så bra =/

Jaxxe:

Synd. Är det så svårt att inte dricka?

Nej, jag kan använda min lathet för att itne orka gå ner till systemet men det är ändå ett tidsfördriv

Penstrokes:

Träffa folk! Sure, det är rätt svårt när man knappt har några vänner där man bor, men ta i alla fall de chanser du får att komma ut och göra grejer.

Jag är 20 år gammal, det betyder att jag har gått ur gymnasiet, de flesta umgås med gymnasievänner så jag har inget dagligt forum att träffa vänner på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

köp ett pussel[y]

Det är inte kul o lägga pussel själv 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Jag är 20 år gammal, det betyder att jag har gått ur gymnasiet, de flesta umgås med gymnasievänner så jag har inget dagligt forum att träffa vänner på.

Gå på en UM-träff?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Gå på en UM-träff?

Hålls de fortfarande? :P, känner dock inga här. Var borta ett långt tag och de ja känner igen tycks förlorat sina själar och blivit moderatorer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja spela piano, träna, designa kläder eller ring mej [y]


   
SvaraCitera

gör som alla sitt still knip käft tills du exploderar å skjuter ner alla på din skola[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lellepuff:

Börja spela piano, träna, designa kläder eller ring mej [y]

Spelade piano när jag var liten, Jag tränar genom att gå cyckla ibland och gymma, har ej ditt number.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Spelade piano när jag var liten

Nice, hann du bli duktig eller? Jag håller på att lära mej nu, men behöver hjälp [cute]

The Box:

har ej ditt number.

Att jag inte tänkte på det, då är det ju totalt omöjligt, finns ingenting att göra [cry]


   
SvaraCitera

Böj skedar med tankekraft


   
SvaraCitera

gå ut o prata med nån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lellepuff:

Nice, hann du bli duktig eller? Jag håller på att lära mej nu, men behöver hjälp [cute]

va rätt ung och trotsig så ja ville sluta hela tiden :P, spelade bara lite mozart o skit.

lellepuff:

Att jag inte tänkte på det, då är det ju totalt omöjligt, finns ingenting att göra [cry]

Om tänker konstriktivt går det att fixa på något sätt 😛


   
SvaraCitera