Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Oct 2010, 19:01 är väldigt lat och mina känslor säger åt mig följa alternativ 2, men känns så osocialt. dilemma ut och sup på 1 studentpub. stanna hemma och spela dungeon siege. gugges knapp. Rösta blankt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Oct 2010, 19:04 farbror gugge:ut och sup på 1 studentpub. (Du röstade på detta alternativ)aldrig fel
BLODÅDRA Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 7 Oct 2010, 19:05 farbror gugge:ut och sup på 1 studentpub. (Du röstade på detta alternativ)Knapp två kan du välja när du blivit gammal och inte längre kan ragga & supa & knulla.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Oct 2010, 19:18 farbror gugge:ut och sup på 1 studentpub. 63.6%men vafan jag som redan hade bestämt mig typ : @tänkte göra poll bara för att få bekräftelse att jag gjorde rätt beslut men så bara nähä å bara ahhhh
kachin Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 7 Oct 2010, 19:31 stanna hemma och schteeeeeek
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Oct 2010, 19:38 farbror gugge:ut och sup på 1 studentpub. (Du röstade på detta alternativ)
smisk Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 7 Oct 2010, 19:39 farbror gugge:stanna hemma och spela dungeon siege. (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Oct 2010, 19:52 farbror gugge:ut och sup på 1 studentpub. (Du röstade på detta alternativ)Gå sedan hem, lite rund under fötterna, och spela.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Oct 2010, 19:55 farbror gugge:ut och sup på 1 studentpub. (Du röstade på detta alternativ)Man skall passa på medan man är ung och kry.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Oct 2010, 20:08 men det är ju massa mörrrkt, kallt och blåsigt ute :CC stannar hellre inne i värmen
EGOGIRL Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 7 Oct 2010, 20:09 farbror gugge:ut och sup på 1 studentpub. (Du röstade på detta alternativ)Nästa dag: Vakna - ta några alvedon + vatten - beställ hem pizza - spela samtidigt som du äter pizza
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Oct 2010, 20:14 EGOGIRL:Nästa dag: Vakna - ta några alvedon + vatten - beställ hem pizza - spela samtidigt som du äter pizzaska till skolan nästa dagIdoufe:sup ej ska ju inte!!!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Oct 2010, 21:16 farbror gugge:stanna hemma och spela dungeon siege. (Du röstade på detta alternativ)ofc.
stereo total Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 7 Oct 2010, 21:20 farbror gugge:stanna hemma och spela dungeon siege. (Du röstade på detta alternativ)EEEH, såklart!!!!