Aviseringar
Rensa alla

Vad göra imorron ? [sad]


Ämnesstartare

alternativ 1
- sova hela dagen, då kan jag ju inte känna mig uttråkad eller något. dock känns det tråkigt att ha sovit bort en dag nu på höstlovet. [sad]

alternativ 2
- prata i telefon med någon hela dagen, dock tror jag inte det är nån som vill prata så länge med mig. eller ens har tid med det. folk har nog något vettigare för sig. [sad]

alternativ 3
- sno pengar av nån och åka till malmö/sthlm/gbg eller liknande och träffa roligt folk. vill verkligen. kanske kan låna pengar. dock funkar det ej med min budget denna månaden. men vill verkligen. [sad]

alternativ 4
- vara inne på UM och slappa hela dagen. men det är definitivt det tråkigaste alternativet. har ju gjort det typ hela dagen idag.

alternativ 5
- gå en 'kort' promenad som istället slutar med att jag går vilse och går ute hela dagen och försöker hitta hem. batteriet på mobilen tar slut och jag känner mig rädd och tror att jag kommer dö i ensamhet mm. och det blir mörkt ute. [sad] men då har jag ju gjort något iaf.

alternativ 6
- hänga med min lillasyster till stallet. jag tänker inte rida dock. och vill inte ens klappa hästarna. men har hört att det finns massa små kattungar där som jag kan gosa med och ta kort på och sen lägga in bilderna här på UM. hm, det här känns mest lockande tror jag. fast dock kommer jag stinka stall sen och även bli väldigt uttråkad efter att jag träffat kattungarna.

Image

alternativ 7
- kom med förslag.


   
Citera
Ämnesstartare

i morgon kan du titta på internet tv http://swamiji.tv/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

alternativ 6 (Du röstade på detta alternativ)

låter asroligt, verkligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

alternativ 6 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

låter asroligt, verkligen.

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

alternativ 5
- gå en 'kort' promenad som istället slutar med att jag går vilse och går ute hela dagen och försöker hitta hem. batteriet på mobilen tar slut och jag känner mig rädd och tror att jag kommer dö i ensamhet mm. och det blir mörkt ute. [sad] men då har jag ju gjort något iaf.

Alltid kul med nära döden upplevelser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

[cry]

kan trösta dig med att jag inte ska jgöra något kul imorrn heller, så vi kan vara miserabla tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

kan trösta dig med att jag inte ska jgöra något kul imorrn heller, så vi kan vara miserabla tillsammans.

det låter bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

Alltid kul med nära döden upplevelser.

ja, fast det är ju väldigt läskigt också. [sad]


   
SvaraCitera

xKiTTiEHx:

alternativ 1 (Du röstade på detta alternativ)

Är väl ändå sådant man brukar göra på lov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

alternativ 2 (Du röstade på detta alternativ)

Du kan få äran att prata med mig? hihi. [cute] fast jag kan inte hela dagen, för hade bestämt och fika med en kompis på eftermiddagen =(

eller..

xKiTTiEHx:

alternativ 6

kattungar är så underhållande, jag vill aldrig skiljas från dem [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

getupstayup:

Du kan få äran att prata med mig? hihi. [cute] fast jag kan inte hela dagen, för hade bestämt och fika med en kompis på eftermiddagen =(

jaa, det skulle va kul. [cool] okej, du har ju iaf nått och göra. huhu.

getupstayup:

kattungar är så underhållande, jag vill aldrig skiljas från dem [blush]

eller hur, de är så söta. [blush] speciellt när de jamar, det låter så sött! [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

jaa, det skulle va kul. [cool] okej, du har ju iaf nått och göra. huhu.

vågar jag prata med dig på kvällen? Människor + i telefon= jetteleskiit [blush] haha, öh ja typ för en gångs skull kanske, resten av lovet lär jag ligga hemma och ruttna [sad]

xKiTTiEHx:

speciellt när de jamar, det låter så sött! [bigsmile][love]

miiioow. Åh deras pipande mjau, såååå to die for [cute] De är så mjuuuuuuuuka också. Som Lambi [blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

getupstayup:

vågar jag prata med dig på kvällen? Människor + i telefon= jetteleskiit [blush] haha, öh ja typ för en gångs skull kanske, resten av lovet lär jag ligga hemma och ruttna [sad]

ja då, det gör du. är ju som sagt inte alltid läskig. [blush] vågar jag prata med dig då ? i början brukar det vara pinsamt men sen är det ju inte så. [cute] haha, jag med. fifan. [sad] dör av uttråkadhet..

getupstayup:

miiioow. Åh deras pipande mjau, såååå to die for [cute] De är så mjuuuuuuuuka också. Som Lambi [blush][love]

ja, åh precis sådär låter dom! mioooow [cute][love] så söta! och så har de jättesmå rosa nosar. [blush] åh. ja, fluffiga o så har de små minitassar. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

alternativ 3 (Du röstade på detta alternativ)

Kom till mig i Sthlm. [y]


   
SvaraCitera