Aviseringar
Rensa alla

Vad göra på sommarlovet?


Ämnesstartare

Gillar inte skolan men sommarlovet känns ganska trist också förrutom när jag festar med mina "kompisar" som inte ens är riktiga kompisar. Har inget sommarjobb eller nåt liknande.

Så jag behöver exempel på vad jag kan göra för att träffa lite nya sociala människor på sommaren. Pengar är inget problem så kom gärna med massa förslag.[wink]

Btw jag är en sån som gillar att festa så, inte förslag som typ skogsvandring eller lan osv.[tard]


   
Citera

Åka tåg.


   
SvaraCitera

Söka jobb, ta dyslexiker test så man kan få jobb på typ samhall ett tag, jobb är ju jobb [sad]


   
SvaraCitera
Paseo

Gillar du bara att festa? Finns inte så mycket jag kan komma med då.
Sorry vaaa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Åka tåg.

Meh...Antar att du var oseriös men jag behöver tips på nåt som är roligt att göra. Inte speciellt kul att åka tåg ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Gillar du bara att festa? Finns inte så mycket jag kan komma med då.
Sorry vaaa.

Nej finns mycket annat jag gillar, men alltså det måste inte alltid vara alkohol inblandat i festandet osv... Huvudsaken är att jag träffar folk.

Men just nu känns det som att det enda som är kul är att festa pga tråkiga kompisar som aldrig vill göra nåt kul.


   
SvaraCitera
Paseo

Thompson:

Nej finns mycket annat jag gillar, men alltså det måste inte alltid vara alkohol inblandat i festandet osv... Huvudsaken är att jag träffar folk.Men just nu känns det som att det enda som är kul är att festa pga tråkiga kompisar som aldrig vill göra nåt kul.

Jaha jag förstår. Nååå... Gå på festival? [smile]


   
SvaraCitera
Paseo

Tänkte föreslå att träffa mina vänner, de är helt sjuka och man har så kul så öronen blöder, men du känner ju inte de så du skulle nog inte ha så kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Jaha jag förstår. Nååå... Gå på festival?

Gärna... men de har inte råd med det förräns de har jobbat så de ska på nån festival i augusti eller juli men det är så lång tid tills dess[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle kännas skumt/konstigt att åka ensam på festival


   
SvaraCitera
Paseo

Thompson:

Skulle kännas skumt/konstigt att åka ensam på festival

Joo det är sant hehehe men du skulle ju kunna testa. Om du vill. Jag kan inte komma på så mycket annat. Jag menar, du kommer säkert träffa nya trevliga kompisar på festival, ensam liksom.


   
SvaraCitera

Thompson:

Meh...Antar att du var oseriös men jag behöver tips på nåt som är roligt att göra. Inte speciellt kul att åka tåg ensam.

Jag var seriös.


   
SvaraCitera
Bakric

Följ med mig till Egypten i fem veckor så jag har nån svensk att umgås med [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

ta dyslexiker test så man kan få jobb på typ samhall ett tag

[love]


   
SvaraCitera