Aviseringar
Rensa alla

vad göras om det laggar i cs?


Ämnesstartare

okej vad ska jag göra om det börjar lagga i cs? kan man byta ut den delen som laggar? för jag har en stationär dator! eller kan man sänka pixel grejen så det ser ut som jag kör cs med fucking  minecraft grafik?Ledsen kan  ni som e kunniga beräta nu vad jag ska göra om de börjar lagga? har ju köt en stationär för 12K liksom.. vill inte att de ska händaLedsen men om det händer vad höras? det är ju en stationärBlink


   
Citera
Ämnesetiketter
Luigi

Din dator kanske inte är bra. Är det pingen eller själva spelet?


   
SvaraCitera
23an
 23an

Antingen något med din dator som är knas eller så är det ditt internet (kan bli lagg om andra personer där hemma t.ex kollar på Netflix, Youtube, någon TV4Play och annat liknande  samtidigt). 

Vad har du för specs på datorn?
alltså grafikkort, processor osv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luigi:
Din dator kanske inte är bra. Är det pingen eller själva spelet?

tror att det är i datorn men det har bara laggat en gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luigi:
Din dator kanske inte är bra. Är det pingen eller själva spelet?

vadå min dator är inte braGråter köpte ju den för 12K


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den startar snabbt iallafall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IMG_5902.PNG här gar du den måste fan va bra!! den har ssd iallafall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

23an:
Antingen något med din dator som är knas eller så är det ditt internet (kan bli lagg om andra personer där hemma t.ex kollar på Netflix, Youtube, någon TV4Play och annat liknande  samtidigt). 

Vad har du för specs på datorn?
alltså grafikkort, processor osv. 

har inget virus o skit i datorn har den alra senaste windows 10


   
SvaraCitera
23an
 23an

Danneboi: här gar du den måste fan va bra!!

Nu är jag inte jättetekniskt insatt men grafikkortet du har ska vara bättre än mina (kör två stycken GTX 970) eller kanske likvärdiga. Resten ser stabilt ut också (är ju ändå från Inet så då ska det vara bra grejer).

Jag har inga problem alls med CS, inte ens med mycket mer krävande spel.

Ingen familjemedlem som kollar på Netflix eller liknande när du spelar?
För beroende på hastigheten på ert internet så kan det påverka väldigt mycket och göra att det laggar även på den bästa av datorer.

Kanske kör du något annat program i bakgrunden också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

23an:

Nu är jag inte jättetekniskt insatt men grafikkortet du har ska vara bättre än mina (kör två stycken GTX 970) eller kanske likvärdiga. Resten ser stabilt ut också (är ju ändå från Inet så då ska det vara bra grejer).

Jag har inga problem alls med CS, inte ens med mycket mer krävande spel.

Ingen familjemedlem som kollar på Netflix eller liknande när du spelar?
För beroende på hastigheten på ert internet så kan det påverka väldigt mycket och göra att det laggar även på den bästa av datorer.

Kanske kör du något annat program i bakgrunden också?

nu säger jag inte att det laggar men om det laggar det laggar inte alls men  vad kan man göra om de börjar lagga?


   
SvaraCitera
23an
 23an

Danneboi: nu säger jag inte att det laggar men om det laggar det laggar inte alls men vad kan man göra om de börjar lagga?

haha utgick ifrån att det laggar.
Det kommer förmodligen inte göra det med den datorn du har och om det gör det så beror det med större sannolikhet på din uppkoppling snarare än att någon del i datorn är dålig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

23an:

haha utgick ifrån att det laggar.
Det kommer förmodligen inte göra det med den datorn du har och om det gör det så beror det med större sannolikhet på din uppkoppling snarare än att någon del i datorn är dålig.

asså jag har ju datorn på mitt rum och och själva rout grejen är nere i vardagsrummet så jag får inte liksom alla pinnar i wifi grejen om ni fattar vad jag menarGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IMG_5903.PNG med tanke med den datorn har fått så fina recetioner


   
SvaraCitera
23an
 23an

Danneboi: asså jag har ju datorn på mitt rum och och själva rout grejen är nere i vardagsrummet så jag får inte liksom alla pinnar i wifi grejen om ni fattar vad jag menarGlad

Fast hur får du det när du inte ens har trådlöst nätverk på din dator? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

23an:

Fast hur får du det när du inte ens har trådlöst nätverk på din dator? 😛

vadå får vadå?


   
SvaraCitera