Aviseringar
Rensa alla

Vad googlar du på för att hitta något nytt att göra på fritiden?


Porr, skämt åtsido så kollar jag mest youtube. Eller Flashback;)


   
SvaraCitera
3543
 3543

flashback, man hittar nästan alltid något kul där


   
SvaraCitera
Bakric

Det har blivit en del programmering på senaste tiden.
Köpte en kurs i C# på Udemy när det var rea (runt 150:- efter rean), och det är bland det roligaste och mest lärorika jag har gjort på flera år.

Ångrar djupt att jag inte började med programmering redan i högstadiet, hade garanterat haft ett riktigt välbetalt jobb nu om jag hade börjat redan då. 


   
SvaraCitera

roligare att vara på YouTube istället


   
SvaraCitera

Googlar man på "fritidsaktiviteter" får man upp en mängd olika tips på saker man kan göra på fritiden. Exempelvis kan man prova på att lära sig ett nytt instrument, gå en kurs i fotografi, gå på museum eller se en film på bio.


   
SvaraCitera

Typ något i stil med vad tråden heter 😛


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Informative knowledge and games to play. You also enjoy it.


   
SvaraCitera

Det här är en bra fråga. Jag minns när jag bestämde mig för att resa jorden runt och bli en digital nomad. Jag googlar mycket om hur digitala nomader faktiskt kan arbeta och resa samtidigt. En sak om digital nomad varför handlade om kontorsgemenskaper. Jag läste att där kan man träffa nya, intressanta människor. Jag bestämde mig för att Google Coworking Stockholm för att testa. Egentligen är det ett väldigt intressant sätt att arbeta. Och varje land har något specifikt i sina kontorsgemenskaper.
För att sammanfatta, jag reste inte långt, tyvärr )))) Men jag hade ny erfarenhet och det är också bra.


   
SvaraCitera

På sistone har jag börjat googla mycket för att börja mina cryptovalutor. Tittat jättemycket på YouTube typ

och läst en del också https://wekrypto.co/mining/ . Jag har en gamingdator som jag byggt själv med en RTX 3080. Kan ju inte bara lira spel på den. Har inte bestämt vilken crypto jag vill mina än. Tips?


   
SvaraCitera
Ann09

Googla på allt som intresserar dig, speciellt om det finns ett problem. Här är en cykel reparerad med hjälp av Google)
artikel


   
SvaraCitera