Aviseringar
Rensa alla

Vad hade du röstat på om det var val idag?


Ämnesstartare

hxiley:

Annie: jreklsdjm,. 
stefan: S
andra: dewjflgwhnses

fick jag alla rätt?

Jo men det låter rätt alltså, jag tycker att du får C i betyg. 🙂


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe: Sen kan ju våldtäkterna ändå ha blivit många tusental och om det sågs mellan fingrarna när det skedde mot ryssar och judinnor så blir det ju en hel del.

Jag tvivlar på att överordnade överlag brydde sig om att slaver och judar blev våldtagna av tyska soldater, även om det var officiellt olagligt

War crimes of the Wehrmacht - Wikipedia


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym321123:

Jag tvivlar på att överordnade överlag brydde sig om att slaver och judar blev våldtagna av tyska soldater, även om det var officiellt olagligt

War crimes of the Wehrmacht - Wikipedia

Så var det nog, det är ju förjävligt om det som står på Wiki om morden och när man delvis styckat offren, om så skett är det ju fullkomligt vidrigt. Det är ju sjukt att de faktiskt inte bara totalförbjöd våldtäkter oavsett mot vem.


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Skånepartiet Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om någon nu är nyfiken ska jag varken rösta på M eller SD utan på Medborgerlig Samling.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Jo men det låter rätt alltså, jag tycker att du får C i betyg. 🙂

Jag pluggade i 4 veckor, fick alla rätt på läxorna och fick alla rätt på argumentationerna. Jag slet för att få ett bra betyg, och allt jag fick förtjänt var ett C!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

Jag pluggade i 4 veckor, fick alla rätt på läxorna och fick alla rätt på argumentationerna. Jag slet för att få ett bra betyg, och allt jag fick förtjänt var ett C!?

Typisk jävla lärare ibland alltså. Som värst är det om man inte är PK elelr om läraren inte klarar av att vara objektiv och tycker illa om vissa elever som inte alltid är befogat, snarare tvärtom.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Typisk jävla lärare ibland alltså. Som värst är det om man inte är PK elelr om läraren inte klarar av att vara objektiv och tycker illa om vissa elever som inte alltid är befogat, snarare tvärtom.

Ännu en gång du tolkade mig som seriös.
Jag var seriös nedtill 0%
Jag drev bara och så. but nah, vem vill ens ta mig oseriöst när jag är extremt oseriös?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

Ännu en gång du tolkade mig som seriös.
Jag var seriös nedtill 0%
Jag drev bara och så. but nah, vem vill ens ta mig oseriöst när jag är extremt oseriös?

Okay.
Hahahah, fan alltså, jag trodde du var lite pluggis ett tag. 😛
Jag vet intem jag har lite svårt att ta oseriösa saker i skrift bara. :/


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Okay.
Hahahah, fan alltså, jag trodde du var lite pluggis ett tag. 😛
Jag vet intem jag har lite svårt att ta oseriösa saker i skrift bara. :/

Jag är en pluggis. En av skolans plugghäst och nörd, men att jag är kunnig inom politik? Nej fan glöm det. Jag lär mig aldrig politik och kommer nog aldrig göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

Jag är en pluggis. En av skolans plugghäst och nörd, men att jag är kunnig inom politik? Nej fan glöm det. Jag lär mig aldrig politik och kommer nog aldrig göra det.

Okay.


   
SvaraCitera
2002
 2002

fucking djurens parti bitcheees


   
SvaraCitera

Blir nog Centerpartiet för min del.


   
SvaraCitera

Avregistrerad:
Hade såklart inte röstat. Det är omständligt, tråkigt och onödigt.

Tycker verkligen inte att det är onödigt, det är liksom detta som demokrati är. Om vi inte skulle ha val då blir det ju inget folkstyre, vilket skulle kunna sluta i diktatur. Tycker det är jätte viktigt att vi har val!


   
SvaraCitera

Vänta? Varför röstar så många på SD? Är ni seriösa? Blir rädd om ni är det.


   
SvaraCitera