Aviseringar
Rensa alla

Vad hade du röstat på om det var val idag?


major

Majsen123:
Vänta? Varför röstar så många på SD? Är ni seriösa? Blir rädd om ni är det.

SD vinner alla omröstningar på internet. Det är inget att bry sig om. De sjunker i verkliga opinionsmätningar dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD växer trots att de sjunker ner från sin toppnotering, de lär få 16% om inte mer av väljarstödet. Valåret 2018 kommer bli så intressant!


   
SvaraCitera

SD är bäst!!


   
SvaraCitera
evene

SD alla dagar i veckan


   
SvaraCitera

Sverigedemokraterna ^^


   
SvaraCitera

hxiley:

Jag pluggade i 4 veckor, fick alla rätt på läxorna och fick alla rätt på argumentationerna. Jag slet för att få ett bra betyg, och allt jag fick förtjänt var ett C!?

Var stolt över dina betyg. Du fick godkänt, det är ju det som gills va? Vissa skulle göra vad som helst för att få ett C. 


   
SvaraCitera

ja skulle ha röstat på min pv


   
SvaraCitera
JamezK

Väster


   
SvaraCitera
JamezK

JamezK :
Väster

Alltid rött Alltid rätt 


   
SvaraCitera

Sd             


   
SvaraCitera

Har redan röstat i pollen men vill ändra min röst från S till V. Finns inget socialdemokratiskt parti längre vad dom än kallar sigRullar ögonen

Hjärta


   
SvaraCitera

HUR kan man rösta på vänstern!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:
HUR kan man rösta på vänstern!!

(trollar).
Man går till vallokalen vart 4:e år, man väljer (F!, eller något annat vänsterparti utanför riksdagen), V, MP eller en S val och skriver under eller vad man gör och lägger ner den i valuran. Blink


   
SvaraCitera

VARFÖR RÖSTAR ALLA PÅ SD?!?!


   
SvaraCitera
Cobrak

det parti som har vett nog att inte leva i förnekelse och kan inse att en instabil migrationspolitik + brist på resurser till statliga verk inte håller i längden


   
SvaraCitera