Aviseringar
Rensa alla

Vad hade du röstat på om det var val idag?


Cobrak

det parti som har tillräckligt med vett för att inse att en instabil migrationspolitik + brist på resurser till statliga verk(polisen exempelvis) inte är hållbart


   
SvaraCitera
Cobrak

överlag är jag väldigt skeptisk till politik och anser att majoriteten av de svenska politikerna är nötter


   
SvaraCitera

Seriösa partiet orkar inte kandidera det här året, är för trött för politik 


   
SvaraCitera
Cobrak

NEMI:
Om jag skulle rösta i riksdagsvalet skulle det väl vara på Vänsterpartiet, skulle vara för att jag har föreställningen att det partiet har lägst grad av kappvändartendenser jämfört med de andra riksdagspartierna. Förutsägbarhet är trevligt.

håller ej med deras politik(i stort sett) men måste ändå säga att Sjöstedt är en påg av sina ord och står för det han säger + är en jäkel på att argumentera


   
SvaraCitera
Cobrak

Inte Jung: är för trött för politik 

mycket relaterbart! känner dock någon slags skyldighet att rösta nu när jag faktiskt hann fylla 18 innan valet äger rum Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalixtus02:
VARFÖR RÖSTAR ALLA PÅ SD?!?!

För att SD är bäst! Blink Nä men en känga till etabblissemanget är gött!


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

För att SD är bäst! Blink Nä men en känga till etabblissemanget är gött!

SD har ju ganska skum invandrar-politik tycker jag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
Seriösa partiet orkar inte kandidera det här året, är för trött för politik 

Kan hålla med om det, är dock intresserad i politik så helt dött är inte intresset. Jag har tänkt att starta eget parti men får se när det blir, man ska ju gärna ha lite arbetserfarenhet osv.


   
SvaraCitera
major

Kalixtus02:
VARFÖR RÖSTAR ALLA PÅ SD?!?!

välkommen till internet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

major:

välkommen till internet

Tumme upp


   
SvaraCitera

major:

välkommen till internet

Its f:ed up!


   
SvaraCitera

Blankt  


   
SvaraCitera

Hej! Om du vіll ha grаtіs sех → http://vyx.se/y0p ← det finns mångа tjеjer som väntаr på dіn penis i dіn stаd 🙂 DESS GRATIS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:
överlag är jag väldigt skeptisk till politik och anser att majoriteten av de svenska politikerna är nötter

Tumme upp


   
SvaraCitera

Hеj! Om du vіll ha grаtis sех → http://vyx.se/y0p ← dеt fіnns många tjеjеr sоm väntar på dіn penіs i dіn stаd 🙂 DESS GRATІS


   
SvaraCitera