Aviseringar
Rensa alla

Vad hade jag kunnat gjort?


Ämnesstartare

Nu har man (TYVÄRR) tagit bort piercingen. Konstant tecken på att kroppen försökte avdunsta "skroten", resulterade att jag till slut fick ta bort den. Huden hade rivits upp efter att jag råkat stöta emot ev. kuddar, kläder mm. Hade jag inte tagit bort den, hade det funnits risk att kroppen velat avdunsta den helt och då hade risken varit den att synnerver funnits kvar i den hud som fanns kvar. Men, men.. nu får man leva piercingsfri. I resten av livet, eller ska jag ta en i underläppen med en ring?

I annat fall, vad hade man kunnat gjort för att det skulle bli bra igen? Eller skulle det aldrig det?


   
Citera
Ämnesetiketter

eh, du skulle kanske skriva vad för piercing du hade?


   
SvaraCitera

Hakuna matata:

eh, du skulle kanske skriva vad för piercing du hade?

och det heter "vad hade jag kunnat göra" inte "vad hade jag kunnat gjort"


   
SvaraCitera

scratchcramp:

eller ska jag ta en i underläppen med en ring?

Hade det i ett halvår, sen tog jag ut den, för att den var besvärlig.
lättare och pussar utan piercing i läppen[crazy]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

och det heter "vad hade jag kunnat göra" inte "vad hade jag kunnat gjort"

Mmm, men men huvudsaken att vi förstår, oavsett skriv språket[cute]
är endå bara en bagatell


   
SvaraCitera

Hakuna matata:

Mmm, men men huvudsaken att vi förstår, oavsett skriv språket[cute]

det är sant iofs, brukar också skriva fel osv och rättar nog inte andra så ofta heller men kände för att göra det nu [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sorry.. hade ögonbrynspiercing i alla fall.. och jag bryr mig fan inte om språket, bara jag får hjälp att vet vad man "hade kunnat gjort" nu innan den läker ihop.


   
SvaraCitera

Du gjorde rätt att ta ut den, som sagt, det är mer besvärligt än nytta.
Man är lika snygg utan peircing.


   
SvaraCitera

du kan ha fejkpiercing!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo.. jag vet.. det finns väl ingen anledning med piercing, bara att jag känner för det. Jag var stolt över min piercing, men nu har jag inget mer att vara stolt över än ärr som kommer sitta där livet ut.


   
SvaraCitera

stolt över en piercing?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

stolt över en piercing?

Jag älskade min piercing, förut hade jag längtat så mycket över en piercing i ögonbrynet, jag hade sett så många med piercingar där och till slut hade jag pengar till att sätta dit en egen, min dröm, det fick jag tills detta hände. Och taggarna ska vi inte tala om, dom kanske man borde ha tagit bort.


   
SvaraCitera

Har en ett litet från min läpp piercing.
Oroa dig inte för fan. ingen bryr sig om du har ärr, bara säga att du fast en piercing om nån skulle fråga[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hakuna matata:

Har en ett litet från min läpp piercing.
Oroa dig inte för fan. ingen bryr sig om du har ärr, bara säga att du fast en piercing om nån skulle fråga[bigcheers]

Nej jag oroar mig inte, jag älskar ärr.


   
SvaraCitera

Slutet gott allting gott.


   
SvaraCitera