Aviseringar
Rensa alla

Vad hade ni gjort? (Otrohet?)


Ämnesstartare

Hur hade ni reagerat om er man/kvinna gjorde så? Tror ni han pratade med en man/kvinna, spelar det ngn roll?

Undrar verkligen vad folk tkr om det här, även om det egentligen är en ganska onödig serie


   
Citera
Ämnesstartare

:///


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni tar ju inte seriösa saker seriöst...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är omöjligt att vara otrogen mot mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

palla inte kolla på videon men jag hade accepterat otrohet. hade varit coolt med ett förhållanden där båda är fria att ha sex med andra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade blivit jätteledsen. 🙁 


   
SvaraCitera
reben

pallar inte kolla nån video den såg tramsig ut

men hade väl tagit första bästa liv om ngn va otrogen antar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:
palla inte kolla på videon men jag hade accepterat otrohet. hade varit coolt med ett förhållanden där båda är fria att ha sex med andra. 

Håller med, finns väl inget fel med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg:

Håller med, finns väl inget fel med det?

inte om både är med det. absolut inte. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Lex: palla inte kolla på videon men jag hade accepterat otrohet. hade varit coolt med ett förhållanden där båda är fria att ha sex med andra.

Det brukar kallas för ett "öppet förhållande" och då räknas det inte som otrohet om båda är med på det? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Det brukar kallas för ett "öppet förhållande" och då räknas det inte som otrohet om båda är med på det? 

precis! men tänk om den ena partnern aldrig får sätta på nån annan :O kan bli lite avundsjuka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sen måste man välja sina lägen. kanske inte så kul o komma hem från jobbet och se bruden knulla i din säng. hon får göra det hemma hos han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast man kan ju ha trekant...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:
sen måste man välja sina lägen. kanske inte så kul o komma hem från jobbet och se bruden knulla i din säng. hon får göra det hemma hos han.

Precis, man måste kunna vara lite flexibel.


   
SvaraCitera
time
 time

Jag hade helt ärligt blivit mer förbannad om en partner kallade mig retard, fitta och vad annat han nu sa än om hen sökt sängsällskap på annat håll. Vad gäller älskare och älskarinnor, har man inte avtalat att det är okej att göra det, så är det inte okej.


   
SvaraCitera