Aviseringar
Rensa alla

Vad hade ni gjort på dagarna


Paseo
Ämnesstartare

Armagedda:

Ofan! Har du allt varit lite insatt inom Metal alltså? 😉
Känns så pga alla texter osv!

jag var nog mest häftig när jag var liten
nu lyssnar jag gärna på metal men jag lyssnar lika gärna på aqua eller melissa horn
har sålt de flesta av mina metalrelaterade kläder på tradera fast inte dom som är viktiga minnen
jag fick aldrig gå på nån konsert under den tiden så har inte direkt sett många band, men pappa tog med mig på metaltown 2009 där fick jag se bland andra children of bodom och marilyn manson. alexi laiho var min stora idol under denna tid.
numera går jag på sean banan- konserter med min pojkväns småsyskon.


   
SvaraCitera

Paseo: jag var nog mest häftig när jag var liten
nu lyssnar jag gärna på metal men jag lyssnar lika gärna på aqua eller melissa horn
har sålt de flesta av mina metalrelaterade kläder på tradera fast inte dom som är viktiga minnen
jag fick aldrig gå på nån konsert under den tiden så har inte direkt sett många band, men pappa tog med mig på metaltown 2009 där fick jag se bland andra children of bodom och marilyn manson. alexi laiho var min stora idol under denna tid.
numera går jag på sean banan- konserter med min pojkväns småsyskon.

Jao! Tider förändras på gott och ont :)'

Alexi Laiho är skicklig, inte mycket för "Finsk Metal" ("Glad" melodi, Synthar osv) annars, men tidiga Bodom kan gå hem ibland!
Sett dem live, kommer fan inte ihåg vart dock... :S


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Armagedda: Sett dem live, kommer fan inte ihåg vart dock... :S

hihi jag satt mycket på internet o pratade med metalfolk som frågade VILkA BANd har dU SETT BLAbLABla o jag ba rabblade upp alla som var på metaltown för å va lite cool.ajattara har du hört dom? surman henki o antaka elää eller nåt sånt är sååååå bra


   
SvaraCitera

Paseo: ajattara har du hört dom? surman henki o antaka elää eller nåt sånt är sååååå bra

Eeh, har svårt för Finska, men länka gärna 😉


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Armagedda:

Eeh, har svårt för Finska, men länka gärna 😉


   
SvaraCitera