Aviseringar
Rensa alla

Vad hade ni hetat om ni omreggade er?


Bell
 Bell
Ämnesstartare

Ja, vad? Och vad har ni för relation till ert nick? Är du trött på det? Skrattar du åt din fyndighet när du ser det? Vårdar du det ömt? Rapar du det efter att du matat det?


   
Citera

Azrale Mycket glad


   
SvaraCitera

S4ON

eller kanske 

530N 

eller kanske 

5301

eller 

O3ON 

hmmmmmmmm på den tiden vart det lite löjligt kanske men har vant mig vid det nu. Söt


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

S3ON:
S4ON

eller kanske 

530N 

eller kanske 

5301

eller 

O3ON 

hmmmmmmmm

Är jag helt dum som aldrig fattat vad ditt nick går ut på? RodnarRodnar


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

S3ON: hmmmmmmmm på den tiden vart det lite löjligt kanske men har vant mig vid det nu

Eller hur, man blir ju ett med det.. fattar dock inte hur jag kunde välja så tråkigt!! Vill heta något tufft! Gråter Typ Prostens barnbarn!! Åh, hade varit perfekt. HjärtaLedsen


   
SvaraCitera

Bell:

Är jag helt dum som aldrig fattat vad ditt nick går ut på? RodnarRodnar

nope, asså det har aldrig gått ut på nått. jag nickade så förr när jag spelade cs av oklar anledning, tyckte typ det såg tufft ut Rodnar


   
SvaraCitera

Bell:

Eller hur, man blir ju ett med det.. fattar dock inte hur jag kunde välja så tråkigt!! Vill heta något tufft! Gråter Typ Prostens barnbarn!! Åh, hade varit perfekt. HjärtaLedsen

minns du varför du valde ditt dåe? Söt tkr för övrigt Bell låter jättebra! Smidigt och ringande liksom! Rodnar


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

S3ON: nope, asså det har aldrig gått ut på nått. jag nickade så förr när jag spelade cs av oklar anledning, tyckte typ det såg tufft ut

tycker faktiskt att det är roligare att det inte betyder något Party Mer crazy så Blink Tänker typ "esstreon". haha! Åh, minns när du hade kexchoklad på din bild. Nostalgi!


   
SvaraCitera

Thomas N


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

S3ON: minns du varför du valde ditt dåe?  tkr för övrigt Bell låter jättebra! Smidigt och ringande liksom!

Hade väl sämst fantasi den dagen Ledsen Insåg inte hur mycket roligt man kunde heta! Så tog slutet på mitt namn............. lame!


   
SvaraCitera

Bell: lame!

Du borde heta Kjell!


   
SvaraCitera

maneternas konung alt. scully


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

aristoteles: Du borde heta Kjell!

Hahah, ja , iofs Söt


   
SvaraCitera

Bell: Tänker typ "esstreon".

Är det sant?! Var precis så jag uttalade det från början, men alla här skrattade åt mig och sa "seon" istället 🙁 

nu säger jag typ "Streon", tycker de låter tufft liksom Cool

Bell: minns när du hade kexchoklad på din bild. Nostalgi!

Mmmm! har kvar den bilden någonstans, måste hitta! 


   
SvaraCitera

Bell: slutet på mitt namn.............

Isabell? Cool


   
SvaraCitera