Aviseringar
Rensa alla

Vad hade ni hetat om ni omreggade er?


Bell
 Bell
Ämnesstartare

snoret: Hehe, tyckte du var cool innan du bytte visningsbild också, men denna är riktigt tuff faktiskt.  Usch, förstår precis. Var mitt första också, eller ja, första gången som JAG blev lämnad. Det är tungt. Mm, vi fixar det! Vi är sådana där starka, självständiga kvinnor som klarar allt!! Hejar på dig.  Haha, jag bara omreggade ca tusen gånger... Och användarnamnet var bara en slump, jag har ingen som helst förklaring till varför jag valde ett så vidrigt användarnamn som detta.  Kanske för att jag var trött på bilden av mig själv som jättesnäll och mesig. Snor är liksom.. SNOR!

Ja, men det är mer nonchalant och coolt med någon mer random bild Blink Så nu är jag sån ett tag Cool Ah.. tungt. Jag var faktiskt den som lämnade. Men jag kände mig inte älskad så då känner man sig nästan lämnad innan man gjort slut. Kärlek kan vara vidrigt. Men ja! Nu är vi starka, kloka och tuffa kvinnor! Det är skönt att börja om faktiskt. Och vissa börjar om med snor, haha! Party Ja läser till förskollärare så jag är van vid snor Mycket glad tycker det är ett bra och typiskt UMigt nick!


   
SvaraCitera

Bell:

Ja, men det är mer nonchalant och coolt med någon mer random bild Blink Så nu är jag sån ett tag Cool Ah.. tungt. Jag var faktiskt den som lämnade. Men jag kände mig inte älskad så då känner man sig nästan lämnad innan man gjort slut. Kärlek kan vara vidrigt. Men ja! Nu är vi starka, kloka och tuffa kvinnor! Det är skönt att börja om faktiskt. Och vissa börjar om med snor, haha! Party Ja läser till förskollärare så jag är van vid snor Mycket glad tycker det är ett bra och typiskt UMigt nick!

Precis! Det är bra, gillar även att den tittar ner på inlägget som om den läser det. Hahaha! Rodnar Ja klart, att lämna någon som inte visar någon kärlek är ju en lika stor avvisning liksom. :/ Vad tråkigt att det blev så. Nåväl - man får försöka tänka att det var bäst att det blev som det blev, och sikta framåt! Vi är två riktigt grymma brudar som kommer få massor av kärlek av människor som faktiskt vill ge det till oss och förtjänar det! Mycket glad Hahaha åh, vad kul med förskollärare. Älskar barn. Hjärta Och tack för att du finner mitt användarnamn UMigt, det tröstar mig lite efter att ha blivit "rookie" på "vilken sorts umare är du?"-testet. 🙁


   
SvaraCitera

davvelito


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

snoret: Precis! Det är bra, gillar även att den tittar ner på inlägget som om den läser det. Hahaha!  Ja klart, att lämna någon som inte visar någon kärlek är ju en lika stor avvisning liksom. :/ Vad tråkigt att det blev så. Nåväl - man får försöka tänka att det var bäst att det blev som det blev, och sikta framåt! Vi är två riktigt grymma brudar som kommer få massor av kärlek av människor som faktiskt vill ge det till oss och förtjänar det!  Hahaha åh, vad kul med förskollärare. Älskar barn.  Och tack för att du finner mitt användarnamn UMigt, det tröstar mig lite efter att ha blivit "rookie" på "vilken sorts umare är du?"-testet. 🙁

Ja. Men något har man väl lärt sig till nästa förhållande tänker jag. Nu vet jag ju precis hur jag vill ha det liksom!Ja, barn är så härliga.. ska börja 5 veckor lång praktik på måndag på en avdelning med 2 åringar, hur mysigt?? Pluggar du?Aha, finns det en sån tråd! Måste kollas upp! 


   
SvaraCitera

Bell:

Ja. Men något har man väl lärt sig till nästa förhållande tänker jag. Nu vet jag ju precis hur jag vill ha det liksom!Ja, barn är så härliga.. ska börja 5 veckor lång praktik på måndag på en avdelning med 2 åringar, hur mysigt?? Pluggar du?Aha, finns det en sån tråd! Måste kollas upp! 

Mm, exakt. Man lär sig ju av alla erfarenheter, och framförallt förhållanden känner jag. Varje gång jag brutit upp med någon har jag liksom förstått vad jag ska vara försiktig med, extra uppmärksam på osv. 🙂 Men gud vad mysigt, jag ÄLSKAR barn som är 1-2 år, tycker de är som gulligast då. <3 Mm, jag håller på och skriver på min kandidatuppsats i statsvetenskap för tillfället, så förhoppningsvis blir jag klar till våren weeei! Nix men finns ett test som du gör här:  http://ungdomar.se/article/vilken-typ-av-um-are-aer-du 😀


   
SvaraCitera

vet faktiskt inte. har aldrig varit bra på att komma på användarnamn. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

snoret: Mm, exakt. Man lär sig ju av alla erfarenheter, och framförallt förhållanden känner jag. Varje gång jag brutit upp med någon har jag liksom förstått vad jag ska vara försiktig med, extra uppmärksam på osv. 🙂 Men gud vad mysigt, jag ÄLSKAR barn som är 1-2 år, tycker de är som gulligast då. <3 Mm, jag håller på och skriver på min kandidatuppsats i statsvetenskap för tillfället, så förhoppningsvis blir jag klar till våren weeei! Nix

Ja, de är så gulliga när de börjar prata och är så ivriga att kommunicera. Älskar när de inser att jag förstår vad de menar HjärtaAh, då har du kommit långt med studierna, kul! Vad skriver du om? GladHahah, vilket grymt test! Jag blev Regular Joe. Älskade alla trollalternativ, så slående! 


   
SvaraCitera

Jag är nöjd med mitt namn så jag skulle inte omregga mig


   
SvaraCitera

är lite till och från för min del. ibland är jag nöjd med mitt nick och ibland avskyr jag det. man får väl helt enkelt sluta bry sig då jag vet att det inte skulle blivit bättre om jag gjort en ny användare. 


   
SvaraCitera

ply kanske, blir alltid att jag är det ändå


   
SvaraCitera

vet ej, hade svårt nog att komma på det här användarnamnet


   
SvaraCitera

mytomannen.


   
SvaraCitera

lex


   
SvaraCitera

ditt bästa jag:
lex

hej amsi!


   
SvaraCitera

den_fete:

hej amsi!

hej anura


   
SvaraCitera