Aviseringar
Rensa alla

Vad hade ni tyckt om detta beteendet?


Ämnesstartare

Du och din kompis åker till en genmensam vän som bor utomlands för att hälsa på över en helg. Första kvällen där går ni ut tillsammans för att festa.

Väl händer det en del otrevliga grejer, ni blir förföljda av skumma typer och blir uppmanade av personalen att åka hem för att de hänger efter er. Du och din kompis bestämmer er för att åka hem, medan er kompis som ni är och hälsar på har träffat en kille där (som eventuellt hänger tillsammans med de skumma typerna, ni är osäkra), och stannar kvar på utestället, medan ni tar en taxi hem. Ni bestämmer att ni ska träffas på ett ställe nästa dag för att hon ska visa er runt i staden, men när ni dagen därpå kommer till mötesplatsen är hon inte där. Hon har inte heller sin mobil med sig så att ni kan ringa. Ni vet helt enkelt inte var hon är. Ni får klara er själva.

Hade ni tagit illa upp för att er kompis drog hem till en kille och sket i att komma när ni hade bestämt att mötas, eller hade ni inte brytt er?

Min lägenhetskamrat gjorde nämligen såhär mot sina gäster, och jag uppfattar hennes beteende som väldigt oartigt, men vet inte om jag ska skälla på henne eller inte. Hon kom hem för en stund sen (ca 15.00) från killen hon hade slaggat hos. Alla var oroliga och undrade var hon höll hus, och jag tänkte precis ringa hennes släktingar strax före hon kom hem. Hon tycks inte alls uppfatta sitt beteende som otrevligt eller konstigt.


   
Citera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Hade ni tagit illa upp för att er kompis drog hem till en kille och sket i att komma när ni hade bestämt att mötas, eller hade ni inte brytt er?

Jag hade nog blivit lite småsur, men inte överdrivet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Du och din kompis bestämmer er för att åka hem, medan er kompis som ni är och hälsar på har träffat en kille där (som eventuellt hänger tillsammans med de skumma typerna, ni är osäkra), och stannar kvar på utestället, medan ni tar en taxi hem.

Hmm, har du sett på Hostel nyligen [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Hmm, har du sett på Hostel nyligen

ej sett den filmen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

ej sett den filmen

Okej, men ta då o ge din kompis en örfil....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade blivit förbannad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Hade ni tagit illa upp för att er kompis drog hem till en kille och sket i att komma när ni hade bestämt att mötas, eller hade ni inte brytt er?

Hade blivit rätt så sur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Silken jävla tönt. Hon saknar ju omdöme totalt. Hon skulle inte varit min kompis om hon gjort sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bro's before hoes


   
SvaraCitera

Matilda1988:

Hade ni tagit illa upp för att er kompis drog hem till en kille och sket i att komma när ni hade bestämt att mötas, eller hade ni inte brytt er?

Sova över hos en främande äcklig HIV alkoholist festar knark kille och skita i sinna kompisar!? Dåligt! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Hade ni tagit illa upp för att er kompis drog hem till en kille och sket i att komma när ni hade bestämt att mötas, eller hade ni inte brytt er?

Vet inte om jag hade orkat bry mig, man blir ju så trött och irriterad när nån gör så. Men ja, jag skulle nog bli arg. Tycka att hon va j-vligt oschysst mot mig/alt några andra iaf. För så gör man ju bara inte. Sticker hem till en kille när man har bestämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Hade ni tagit illa upp för att er kompis drog hem till en kille och sket i att komma när ni hade bestämt att mötas, eller hade ni inte brytt er?

Ja. Det är jävligt dålig stil!


   
SvaraCitera

min spontana reaktion var att det var du o din kompis som var oartiga som lämnade henne med skumma killar. Jag trodde att jag skulle läsa att hon blivit våldtagen...men jag tycker att det är oartigt att komma sent också, absolut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade chillat


   
SvaraCitera