Aviseringar
Rensa alla

vad hände egentligen med närheten?


Ämnesstartare

Det jag undrar i stort sett är varför alla blivit så sexgalna på sistonde, man kan knappt ligga i en säng med någon av motsatt kön och bara ligga och gosa/mysa utan att personen man ligger med antingen vill ha sex eller tror att man själv är ute efter sex. Liksom vafan är det som är fel att bara ligga och kyssas och smeka varandra. Till exempel jag tycker det är hur gött som helst att kunna ligga och smeka (klia) tjejen över rygg och mage. Att man ska kunna ge den man är med lite njutning utan att behöva gå vidare till sex. Visst tycker inte det är fel med sex, det är inte det jag menar. Men det verkar som allting handlar om sex i dagensläge. Jag tycker också att det är skit skönt att kunna ligga och torrjucka utan att ha sex efteråt. Jag tycker att det är skönt att man ska kunna kåta upp varandra utan att ha sex. För det blir minst dubbelt så skönt sen när man väl har sex. Sen när man oftast har sex så ska allting vara så osensuellt helst ska man knappt röra varandra förutom kuk mot fitta i stortsett. Själv tycker jag att det är både skönt med hårt sex men tycker att man kan även ibland köra lite mer sensuellt. istället för pan på rödbetan att ta sig tid till lite förspel. och efteråt kunna ligga kvar och gosa lite.

Det är bara några funderingar jag haft. Hade gärna velat höra hur ni andra tycker och känner angående detta.
Kanske är ensam om att tycka det blivit sämre med intimiteten vad det gäller både sex och förhållande.

Ber om ursäkt ifall det finns stavfel och syftningsfel. sitter på mobilen och skriver och texten är liten så ser knappt.

Är tacksam för svar. Hade varit roligt att höra hur ni tycker 🙂
Tack på förhand


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

kenslig_snel_kille91


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du träffat en tjej som bara ville knulla nu eller? Gå och lägg dig, suck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att man blir kåt och våt, killen får stånd, so why notliksom?


   
SvaraCitera

Ja, ibland vill man "bara mysa" och ibland vill man gå rakt på hårt sex utan krusiduller. Omväxling förnöjer. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med kul bus. omväxling, istället för bara dra på med en gång. så kan man variera det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul_bus:

Ja, ibland vill man "bara mysa" och ibland vill man gå rakt på hårt sex utan krusiduller. Omväxling förnöjer. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det du gör kallas förspel, GISSA VAD SOM KOMMER EFTER


   
SvaraCitera

ekan:

so why notliksom

Luther says: Eternal damnation! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther:

Luther says: Eternal damnation!

evig fördömelse? vad det nu innebär [shake]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha, men skyll dig själv då djävla idiot om du är inkapabel att kommunicera med folket du knullar med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dibbecuy:

Jag tycker också att det är skit skönt att kunna ligga och torrjucka utan att ha sex efteråt.

Är du bruden som jag träffade för några veckor sen? Jag hatar dig xD

dibbecuy:

Visst tycker inte det är fel med sex, det är inte det jag menar. Men det verkar som allting handlar om sex i dagensläge

JA. OCH?


   
SvaraCitera

orkade inte läsa allt
men udnrar detsamma 😀
när jag var tillsammans med mitt ex tog han alla kyssar som skedde i sängen som en invit till sex typ
halo vad hände med mys!?


   
SvaraCitera