Aviseringar
Rensa alla

Vad hände 12/7 2013?


Ämnesstartare

Min telefon avled nyligen så jag använder en gammal reservtelefon och när jag kollade igenom gamla bilder på den så fann jag något udda, några bilder tagna längs en väg. det är i sig inget udda då det är ett av mina favoritmotiv, men bildserien fick ett rätt märkligt slut, se om ni kan se vad jag menar:

DSC00028.JPG

DSC00029.JPG

Vad hände där? Det enkla svaret bör väl vara att jag lekte med någon fancy effekt, men har vissa problem med det för att a) Det är inget jag någonsin tenderar att göra och b) Den här telefonen är inte kapabel till något mer spännande än att fotografera i svartvitt. Att jag inte känner igen vägen stör mig också lite.

Så varför blev det såhär tror ni? Blev jag bortförd till en plats bortom stjärnorna? Är "jag" kanske bara en kopia lämnad här för att övervaka er med den verkliga personens öde ovisst?
Kanske gick världen under? Det skulle förklara varför allting känns så dött och tomt.


   
Citera
Ämnesstartare

Du kanske blödde från nå sår över linsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Du kanske blödde från nå sår över linsen

Tror inte det, de två bilderna ovan är tagna med bara några sekunders mellanrum och mitt blod består mest av ilskna kråkor


   
SvaraCitera

Du är utvald.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kliat extra mycket i stjärten sedan dess?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla fräckt hursomhelst


   
SvaraCitera

Du kanske är utvald, du kanske ska gå den där stigen och eftersom att det är typ något tryck i sidan så kanske det är en väg som du ska gå.

Dock om du var den utvalde så borde du ju veta? Eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ser ju reflektionern från telefonen. Troligen tar du bilden igenom nån plast/glas bit/flaska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diffraktion skulle jag tro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var väl en till vanlig dag när folk gräver ner problemen och låtsas att fel person har gjort något så att dom kan tjäna pengar eller status eller ngt annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är egots vibrationer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har väl tagit en bild genom ett solglasögonsglas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GonbvCu.gif


   
SvaraCitera

Gissar på rött glas eller blod


   
SvaraCitera