Aviseringar
Rensa alla

Vad hände????? Hur kommer jag över honom?


Ämnesstartare

Hej! I mitt förra inlägg berättade jag om en kille som jag träffade. 
Han svarade inte på mitt sms på 25 timmar. Då svarade han ”nej” för att jag frågade om han e arg på mig. Sen sa han att han inte vill snacka just nu. Så jag lät honom va en stund å sen på kvällen skrev jag till honom. Å så. Han svarar inte på mina frågor bara iggar mig. Han följde mig på insta å jag följde honom. 5 min senare blockar han mig! Sen kollade min kompis på hans insta å han har då skaffat en tjej. När vi var på campingen gillade han mig, ville ha mitt nummer å vilken hångla med mig. Idag har han skaffat en tjej. Jag behöver komma över honom. Vad ska jag göra? Känns som att hela min resa till Italien kommer att förstöras pga att jag är så olycklig utan att snacka me honom! Vad tror min allt detta e? Å hur kommer jag över honom???


   
Citera

bry dig inte om honom tänk på annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
bry dig inte om honom tänk på annat

kan inte. Jag har typ aldrig gillat en kille så här mycket.


   
SvaraCitera

its_just_me:

kan inte. Jag har typ aldrig gillat en kille så här mycket.

då är det svårt ska krypa tillbaka till min grotta


   
SvaraCitera

Tänk på han så mycket du bara kan och tänk på allt dåligt och bra med han och sedan bara släp iväg honom som du alldrig möt honom


   
SvaraCitera
sies
 sies

Han höll väl på med flera tjejer samtidigt och han valde då den andra tjejen, tyvärr. 


   
SvaraCitera

just get over him easy as that. du kmr begå självmord om du typ övertänker så mycket xDD


   
SvaraCitera
OyottA

Stalka honom och hans tjej. Älskar stalking. Och tro mig, det hjälper


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sies:
Han höll väl på med flera tjejer samtidigt och han valde då den andra tjejen, tyvärr. 

Det låter rimligt tyvärr


   
SvaraCitera

OyottA:
Stalka honom och hans tjej. Älskar stalking. Och tro mig, det hjälper

Jisses


   
SvaraCitera
OyottA

Räänkkutus:

Jisses

Vad?


   
SvaraCitera

OyottA:

Vad?

Du prata om å förfölja folk Tardig


   
SvaraCitera
OyottA

Räänkkutus:

Du prata om å förfölja folk Tardig

Ja?


   
SvaraCitera

OyottA:

Ja?

Det är lite smått eljest


   
SvaraCitera