Aviseringar
Rensa alla

vad hände i lördags?


Lounge
Ämnesstartare

jag får jämt blåmärken när jag är full, men jag har aldrig sett något så groteskt som detta

vad fan har jag lyckats med utan att ens märka det fören idag när jag skulle duscha och såg det i spegeln, skrek till!!! sitter på underarmen

erk? finger? 24/7? pygg? honolulu?
gissningar??

20130603_185336.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Men Gud????? Kan det ha varit på lekplatsen? 


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Fingerprints:
Men Gud????? Kan det ha varit på lekplatsen? 

hahaha jag vet! är helt sjukt vidrigt. blått över hela armen och rispor i mörkrött. det kanske det kan ha varit?? kanske slog i armen i ruschekanan eller nått


   
SvaraCitera

Antagligen 😀


   
SvaraCitera

Det ser ut som att Dazed ollat dig


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Järn:
Det ser ut som att Dazed ollat dig

var han där och gömde sig? den jäveln


   
SvaraCitera

Lounge:

var han där och gömde sig? den jäveln

det ser onekligen så ut


   
SvaraCitera

Alltså...


   
SvaraCitera

Lounge:

hahaha jag vet! är helt sjukt vidrigt. blått över hela armen och rispor i mörkrött. det kanske det kan ha varit?? kanske slog i armen i ruschekanan eller nått

Du ramlade när du skulle klättra upp till linbanan har jag för mig...! 


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dazed:
Alltså...

🙁 är det någon som mcukar med dig?

Fingerprints:

Du ramlade när du skulle klättra upp till linbanan har jag för mig...! 

aha men då var det säkert då jag fick det.. gick rätt vilt till däri lekparken


   
SvaraCitera

Lounge: aha men då var det säkert då jag fick det.. gick rätt vilt till däri lekparken

Det var en farlig linbana! Men ofta du inte fick oont, det är ju farligt att inte känna sånt där ju.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Fingerprints:

Det var en farlig linbana! Men ofta du inte fick oont, det är ju farligt att inte känna sånt där ju.

nej jag har haft ont nu i efterhand men bara trott att det varit ett litet blåmärke! varför är det farligt?


   
SvaraCitera

Lounge:

🙁 är det någon som mcukar med dig?

Jag vet inte om det är det eller en hedersbetygelse. 


   
SvaraCitera

Lounge:

nej jag har haft ont nu i efterhand men bara trott att det varit ett litet blåmärke! varför är det farligt?

Menar att det inte är bra att inte känna när man gör sig så illa, alltså vid själva fallet.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Fingerprints:

Menar att det inte är bra att inte känna när man gör sig så illa, alltså vid själva fallet.

aha jo :I om man slår sig riktigt illa kan det ju bli farligt. men har alltid varit så, min smärttröskel ligger på 0 när jag dricker


   
SvaraCitera