Aviseringar
Rensa alla

Vad hände med alla som var med i Idol?


Ämnesstartare

Jag undrar lite här, varje år man kollat på Idol så var det alltid flera stycken som var så himla duktiga. Men vad händer med alla? Jag är nyfiken på vad ni sitter inne på för info om gamla Idolare och vem som lyckats bäst! Någon som är stor utomlands? Någon som bara kör krogshower? Tack! 😀


   
Citera

Har dom tur får dom uppträda i typ köpcentrumet Kupolen* i Borlänge annars lever dom i regel ett liv i total obskyritet. 

* - i folkmun känt som "Tunatutten"


   
SvaraCitera

Tror dom har helt vanliga tråkiga liv som majoriteten av befolkningen..


   
SvaraCitera

Agnes måste väl ändå ha lyckats bäst? Och hon spelar nog inte i Kupolen, kanske i början iof 😀


   
SvaraCitera
KoerV

Många försöker väl komma in på riktigt i musikvärlden?


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

vilket skit.


   
SvaraCitera

dazed:
Har dom tur får dom uppträda i typ köpcentrumet Kupolen* i Borlänge annars lever dom i regel ett liv i total obskyritet. 

* - i folkmun känt som "Tunatutten"

RodnarHjärta


   
SvaraCitera

Daniellas:
Agnes måste väl ändå ha lyckats bäst? Och hon spelar nog inte i Kupolen, kanske i början iof 😀

Är ju för bövelen ingen sport om man är snygg som en jävla gudinna, fusk. 


   
SvaraCitera

Gillar du kupolen eller har jag lärt dig något nytt och viktigt? 

Bobby Blade:

RodnarHjärta


   
SvaraCitera

Agnes är väl rätt stor i USA, eller var. Darin är väl stor i andra länder i Europa men inte just här. De som vunnit idol har ju i princip bara försvunnit. Förutom Agnes.


   
SvaraCitera

Förutom Ola som jag hittade nu! Jösses! Över 10 miljoner views? Varför har man inte hört något om han på flera år!?? 

Och ja Agnes är ju verkligen en gudinna, om jag ändå varit lesbisk alltså 😉


   
SvaraCitera

dazed:
Gillar du kupolen eller har jag lärt dig något nytt och viktigt? 

nja blev bara glad.. tänkte på ett ställe där jag bor där f.d idol-deltagare brukar sjunga för barnfamiljer och pensionärer året efter deras deltagande. Sen försvinner dom helt Rodnar


   
SvaraCitera

EMD Hjärta


   
SvaraCitera

Fridask:

vilket skit.

Men väldigt träffande text.


   
SvaraCitera