Aviseringar
Rensa alla

Vad hände med chatten?


Ämnesstartare

finns en skitfin välfungerande chatt på Dold text: pungdomar.se, men säg att ni hittade dit all thanks to me [cool]


   
SvaraCitera
Åtta

honolulu:

men kan inte du göra en

Rent teoretiskt så kan jag nog det, men det skulle kräva tillgång till UMs databas, en stor hög pengar, tillgång till servern så att jag kan sätta upp den servermjukvara som behövs, samt mången timme studerande. Dessutom skulle det inte bli billigare bara för att jag gör det. [crazy]


   
SvaraCitera

Åtta:

Rent teoretiskt så kan jag nog det, men det skulle kräva tillgång till UMs databas, en stor hög pengar, tillgång till servern så att jag kan sätta upp den servermjukvara som behövs, samt mången timme studerande. Dessutom skulle det inte bli billigare bara för att jag gör det. [crazy]

Jo.. specialpris! Men de kanske känner att det är mer värt om pengarna går till en UMare som varit till stor hjälp förut och är det nu helt gratis(?)!!!1111


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

en stor hög pengar

Vad är det som kostar pengar med att göra en chatt? Har man kunskap om programmering bör väl vem som helst kunna bygga en och "ge" till UM.


   
SvaraCitera
Åtta

Chibibbi:

Vad är det som kostar pengar med att göra en chatt?

Arbetet och servern.

Chibibbi:

Har man kunskap om programmering bör väl vem som helst kunna bygga en och "ge" till UM.

Sure, om man räknar bort det faktum att man måste ha tillgång till deras databas för att kunna integrera användarkonton och användarnivåer. Frågan är om någon känner för att lägga ned 80 arbetstimmar gratis.

honolulu:

Jo.. specialpris!

De får redan specialpris från Youmeet. [wink]


   
SvaraCitera

Åtta:

De får redan specialpris från Youmeet. [wink]

Ta an uppgiften ändå, tycker jag. Då får du massa pengar. Och krånglar den igen har vi i alla fall någon att skylla/skälla på HAH


   
SvaraCitera