Aviseringar
Rensa alla

Vad händer i era liv? Här pratar vi om allt möjligt.


Ämnesstartare

Hej allihopa,

Vad händer i era liv? Mår ni bra, dåligt? Har ni framtidstro? Vad är era intressen? Så många frågor och svar man kan få, skriv vad ni vill, snacka om vad som helst. Kanske det är fest på gång eller ni kanske ska ta en fika med någon? Många saker kan hända.

Kör på!!


   
Citera

diska städa jobba hemmafru allt möjligt Zzzzzz


   
SvaraCitera

agnes_:
diska städa jobba hemmafru allt möjligt Zzzzzz

du e 12 


   
SvaraCitera

jag har ingen koll längre. själv?


   
SvaraCitera

youngvobb:

du e 12 

aa vadåra


   
SvaraCitera

Mår väl bra i största allmänhet och jobbar fulltid sedan ett par år tillbaka med hyfsad lön. Mina drömmar är väl att kunna resa utomlands på en längre resa men det funkar ju liksom inte när jag nu äntligen fått fast jobb. Får väl nöja mig med att köpa en häftig bil istället trots att bränslepriset har skjutit i höjden. Eller får jag skita i bilköp och köpa mig en bättre MTB. Har nyligen köpt en lägenhet som mina föräldrar har gått i borgen för ekonomiskt. Sparar mycket pengar varje månad för att ha i reserv när hela den svenska sahhällsekonomin totalt kollapsar.


   
SvaraCitera
Lokes

upprop > BRÄNN KORANEN

Konstigt att du mår bra fast har bränn koranen i ditt användarnamn och profilbild, någon som mådde bra skulle inte haft det


   
SvaraCitera

Lokes:

Konstigt att du mår bra fast har bränn koranen i ditt användarnamn och profilbild, någon som mådde bra skulle inte haft det

yttrandefrihet är kanonbra för hälsan


   
SvaraCitera
Lokes

youngvobb:

yttrandefrihet är kanonbra för hälsan

Diskrimineringslagen säger tvärtom


   
SvaraCitera

Lokes:

Diskrimineringslagen säger tvärtom

ahahh så orelevant, du kunde lika gärna skrivit ''jag kan inte juridik'' 

och ens om det var fråga om diskriminering så är yttrandefrihet > diskrimineringslag


   
SvaraCitera
Lokes

youngvobb:

ahahh så orelevant, du kunde lika gärna skrivit ''jag kan inte juridik'' 

och ens om det var fråga om diskriminering så är yttrandefrihet > diskrimineringslag

O ni kan väl bara skriva att ni hatar islam och religion istället för att gömma er bakom yttrandefrihet ursäkten


   
SvaraCitera

Lokes:

O ni kan väl bara skriva att ni hatar islam och religion istället för att gömma er bakom yttrandefrihet ursäkten

haha wtf, blanda inte in mig.

vem gömmer sig? jag tycker de är tydliga med vad de tycker. yttrandefriheten påpekas bara som härledning när godhetsknarkarna kommer 


   
SvaraCitera
Lokes

youngvobb:

haha wtf, blanda inte in mig.

vem gömmer sig? jag tycker de är tydliga med vad de tycker. yttrandefriheten påpekas bara som härledning när godhetsknarkarna kommer 

Så du öppet försvarar någon som kränker en religions heliga skrift och du tycker det är okej


   
SvaraCitera

Lokes:

Så du öppet försvarar någon som kränker en religions heliga skrift och du tycker det är okej

jag tror inte du förstår vad det är du säger. försök tänk ett steg längre 

men ja alla dagar i veckan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnes_:
diska städa jobba hemmafru allt möjligt Zzzzzz

Vadfan du kan ju inte sova på jobbet!! In i köket och laga lite mat för fan. 😉


   
SvaraCitera